خبرگزاری کار ایران

همزمان با اربعین حسینی صورت می‌گیرد؛

اعزام بیش از پانصد هزار زائر از شلمچه و پایانه مرزی چذابه به عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۵۱

همکاری هر چه بیشتر اداره کل حج و زیارت استان خوزستان با هیات‌ها و مسئولان ذیربط برای ارائه خدمات بر‌تر به زوار اربعین حسینی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل حج و زیارت استان خوزستان در نشستی با فرماندار دشت آزادگان گفت: بیش از پانصدهزار زائر در اربعین امسال به عتبات عالیات عراق اعزام خواهند شد که از این تعداد، بیش از سیصد هزار زائر از طریق پایانه مرزی شلمچه و مابقی آن از پایانه مرزی چذابه اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ناصر حویزاوی، از همکاری فرماندار دشت آزادگان در خصوص فراهم کردن تمهیدات لازم؛ ایجاد بستر مناسب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی؛ تامین امنیت و بهبود وضعیت پایانه مرزی چذابه تشکر و قدردانی کرد.

همچنین عبدالرحیم ناطقی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به آمادگی مردم مهمان نواز دشت آزادگان بویژه دستگاه‌های ذیربط در جهت استقبال از زائرین اربعین حسینی گفت: برای رفاه حال زوار اربعین حسینی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

در این نشست همچنین چگونگی اعزام زائرین اربعین حسینی؛ کنترل گذرنامه‌ها و برطرف نمودن نواقص و مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف، بحثو تبادل نظر شد و همکاری هر چه بیشتر اداره کل حج و زیارت استان خوزستان با هیات‌ها و مسئولین ذیربط در جهت ارائه خدمات بر‌تر به زوار اربعین حسینی مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز