خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

عرصه سیاست جای امثال احمدی نژاد نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۵۱

احمدی نژاد درحالی خواستار بازگشت به عرصه سیاست کشور است که دیگر جایی بین مردم و حتی اصولگرایان ندارد و این نشات گرفته از عملکرد بد و منفی او و اطرافیانش در گذشته بوده است.

یک نماینده حامی دولت معتقد است که احمدی‌نژاد درحالی خواستار بازگشت به عرصه سیاست کشور است که دیگر جایی بین مردم و حتی اصولگرایان ندارد و این نشات گرفته از عملکرد بد و منفی او و اطرافیانش در گذشته بوده است.
حامد قادرمرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که آیا راه اندازی روزنامه اینترنتی آقای احمدی‌نژاد و سفرهای استانی ایشان بیانگر بازگشت او به عرصه سیاست است و چقدر اصولگرایان بازگشت وی را می‌پذیرند؟ گفت: مهم‌ترین موضوع این است که در وهله اول جامعه اصولگرایان باید بایت حمایت‌های خارج از حد و اندازه خود از رییس دولت سابق از مردم عذرخواهی کنند و به مردم بگویند که ما اشتباه کردیم و بعد از آن است که اگر حرفی بزنند مردم قبول خواهند کرد.
نماینده مردم قروه ادامه داد: باید این را قبول کنیم که احمدی‌نژاد محصول تفکر اصولگرایی در کشور بود و حال با ضعف‌ها و عملکرد منفی‌ای که داشته‌اند اصولگرایان یک عذرخواهی به جامعه بدهکار هستند.
وی افزود: هرموقع که اصولگرایان بابت حمایت‌های گا‌ها بی‌موردشان از احمدی نژراد عذرخواهی کردند شاید جامعه بتواند حرف‌های آن‌ها را قبول کند در غیر این صورت فکر نمی‌کنم ایشان جایی بین مردم برای بازگشت دوباره داشته باشند.
قادرمرزی با بیان اینکه دیگر جامعه اعتمادش را نسبت به آن‌ها از دست داده است خاطرنشان کرد: کارهای اخیر احمدی‌نژاد نشان می‌دهد که تصمیم به بازگشت دارد اما اینکه عرصه سیاست پذیرش وی را داشته باشد مهم است و فکر می‌کنم که عرصه سیاست کشور دیگر جای امثال آقای احمدی‌نژاد نیست.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضهار داشت: جبهه پایداری و اصولگرایان نیز دلیلی برای قبول دوباره احمدی‌نژاد ندارند و این هم از وضعیت منفی ایشان و اطرافیانشان نشات می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز