خبرگزاری کار ایران

مشکل پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر از صدا و سیما حل شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۳۲

قرار است لایحه حق پخش تلویزیونی در بودجه عمومی کشور لحاظ شود و این لایحه در سال ۹۴، توسط دولت ارائه شود.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و پخش نشدن چند هفته از مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر؛ این مشکل حل شد و از هفته آینده مسابقات فوتبال پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدنقی سهرابی(مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما) اعلام کرد: بدنبال بیانیه‌ای که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران صادر کرده‌اند و براساس پیشنهادی که عزت‌الله ضرغامی(رئیس سازمان صدا و سیما) داده بود قاعدتا مشکل حق پخش حل شده و مسابقات فوتبال از این هفته می‌تواند پخش شود.

براساس اطلاعیه فدراسیون فوتبال و لیگ برتر، رئیس‌جمهور برای رفع موانع قانونی، هیأتی متشکل از وزرای ورزش و جوانان و کشور و رئیس‌صدا و سیما تشکیل داده که مامور حل مشکل شدند و قرار است لایحه حق پخش تلویزیونی در بودجه عمومی کشور لحاظ شود و این لایحه در سال ۹۴، توسط دولت ارائه شود.

همچنین قرار شد صرف‌نظر از پولی که افزون بر سال گذشته ازسوی صدا و سیما پرداخت شده؛ امسال افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته را داشته باشد. سال گذشته مبلغ ۱۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای حق پخش مسابقات فوتبال پرداخت شد که امسال این رقم به به حدود ۲۳ میلیارد تومان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز