خبرگزاری کار ایران

خطاب به عبدالعزیز بوتفلیقه صادر شد:

پیام رئیس جمهور به‌مناسبت سالروز آغاز مبارزات ضداستعماری مردم الجزایر

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۵۶

رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور الجزایر، سالروز آغاز مبارزات آزادیبخش مردم این کشور را به دولت و ملت متبوعش تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد مناسبات دو کشور در زمینه‌های دوجانبه و چندجانبه بیش از پیش گسترش یابد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، در پیامی سالروز آغاز مبارزات آزادیبخش مردم الجزایر را به رئیس جمهور، دولت و ملت این کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد مناسبات دو کشور در زمینه‌های دوجانبه و چندجانبه بیش از پیش گسترش یابد.
به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای عبدالعزیز بوتفلیقه
رئیس جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
خرسندم بهترین درودهای خود را به مناسبت سالروز آغاز مبارزات آزادیبخش مردم الجزایر، به جنابعالی، دولت و ملّت آن کشور ابراز نمایم.
با عنایت به وجوه مشترک موجود در انقلاب اسلامی ایران و انقلاب آزادیبخش مردم الجزایر، از جمله تلاش در جهت رهایی از استبداد و سلطه بیگانگان و نقش اساسی و بنیادین دین مبین اسلام در نیل به آزادی و استقلال، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط دوستانه و برادرانه در کلیه زمینه‌های مورد علاقه طرفین را در سطوح منطقه‌ای و بین المللی اعلام می نمایم.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیّت آنجناب و بهروزی و سرافرازی دولت و ملت الجزایر را مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز