خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف ایران در گفتگو با ایلنا:

تعامل بین دولت و اصناف تعریف جدیدی یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۶۹

در مرحله نخست و برنامه کوتاه مدت چارت سازمانی، تشکیلاتی و آئین نامه‌های پولی و مالی تدوین شد و برای برنامه‌های میان مدت و بلند مدت تببین جایگاه واقعی اصناف و تقویت سازمان‌های نظارتی و کنترلی و اجرای طرح بانک و بیمه اصناف را دست داریم.

طی ۴ ماه گذشته اتاق اصناف ایران ۳ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت که مشتمل بر ۶۰ برنامه است را تدوین کرده‌است.

علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران، در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ساختار تشکیلاتی اتاق اصناف ایران معیوب بوده و چارت‌های سازمانی و آئین نامه‌های مالی چندان شفاف نبوده‌اند و در مقطعی از زمان تشکیل برخی از نهادهای غیر قانونی در اتاق اصناف و اختلاس ها را شاهد بودیم که البته این موضوع به دلیل عدم اشراف برخی از مدیران به مجموعه بود.

وی افزود: طی ۴ ماه گذشته اتاق اصناف ایران ۳ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت که مشتمل بر ۶۰ برنامه است را تدوین کرده‌است.

فاضلی تصریح کرد: اتاق اصناف ایران در خصوص افرادی با تحصیلات آکادمیک بسیار فقیر بود و با آوردن نیروهای علمی به مجموعه اتاق ایران سعی در برطرف کردن این نقیصه کردیم که در این راستا تفاهم نامه‌ای بین مجموعه اتاق اصناف و دانشگاه پیام نور نیز منعقد شده است.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: در مرحله نخست و برنامه کوتاه مدت چارت سازمانی، تشکیلاتی و آئین نامه‌های پولی و مالی تدوین شد و برای برنامه‌های میان مدت و بلند مدت تببین جایگاه واقعی اصناف و تقویت سازمان‌های نظارتی و کنترلی و اجرای طرح بانک و بیمه اصناف را دست داریم.

وی با بیان اینکه تعامل بین دولت و اصناف تعریف جدیدی یافته است گفت: تنش‌های قبلی که بین دولت و اصناف شاهد بودیم امروز دیگر وجود ندارد و نوع گفتمان تغییر کرده است.

فاضلی با بیان اینکه امروز مجموعه اصناف عضو شورای عالی صادرات و برنامه ششم است افزود: خوشبختانه تعامل بین بخش خصوصی با تعاون و سایر بخش ها افزایش یافته به گونه ای که نخستین نشست بین دبیر کل اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف نیز برگزار شد و در کل مشکلات مجموعه اصناف در حال برطرف شدن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز