خبرگزاری کار ایران

در مراسم شصت و نهمین سالگرد تاسیس سازمان ملل در تهران:

لوح سپاس سازمان ملل متحد به ایران اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۸۳

یان الیاسون معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در مراسم بزرگداشت شصت و نهمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد در تهران لوح تقدیر از دولت جمهوری اسلامی ایران را به عباس عراقچی معاون وزیرامور خارجه کشورمان تقدیم کرد.

لوح سپاس سازمان ملل متحد به پاس همکاری های جمهوری اسلامی ایران با این سازمان بین المللی به دولت ایران اعطا شد.

به گزارش ایلنا، یان الیاسون؛ معاون دبیرکل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شصت و نهمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد در تهران لوح تقدیر دولت جمهوری اسلامی ایران را به عباس عراقچی معاون وزیرامور خارجه کشورمان به نمایندگی از دولت ایران تقدیم کرد.

مراسم بزرگداشت روز سازمان ملل متحد با حضور معاون دبیر کل سازمان ملل متحد، گری لوئیس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در امور حقوقی و بین الملل، سفیران کشورهای خارجی در تهران، مسوولان، دست اندرکاران برنامه ها و نهادهای مرتبط با سازمان ملل متحد در محل مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه ایران برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان تشکل های مردم نهاد موفق ایرانی به ارایه دستاوردهای خود در زمینه های توانمندسازی زنان و ترک اعتیاد مبتلایان به مواد مخدر در کشور پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز