خبرگزاری کار ایران

مقصودلو خبر داد:

آغاز مذاکرات‌اولیه برای جذب‌ مربی طراز اول خارجی برای کبدی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۴۸

رئیس فدراسیون کبدی که در جلسه هماهنگی لیگ برتر کبدی حضور پیدا کرده بود از آغاز مذاکرات‌اولیه را برای جذب یک مربی سرشناس و طراز اول دنیا خبر داد.

رئیس فدراسیون کبدی که در جلسه هماهنگی لیگ برتر کبدی حضور پیدا کرده بود از آغاز مذاکرات‌اولیه را برای جذب یک مربی سرشناس و طراز اول دنیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مقصودلو در ابتدای جلسه هماهنگی لیگ‌برتر از روسای هیئت‌های استانی سراسر کشور و نمایندگان حاضر در جلسه هماهنگی به خاطر زحمات ۴ سال گذشته که منجر به کسب دو مدال ارزشمند نقره در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی شد تشکر و قدردانی کرد و گفت: کسب دو مدال نقره بازی‌های آسیایی حاصل تلاش جمعی جامعه ورزش کبدی و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است که خوشبختانه تیم‌های ملی کبدی آقایان و بانوان با عملکرد درخشان خود توانستند دل مردم ایران را شاد کنند. بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی برای ما به پایان رسیده و از هم اکنون باید به فکر بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی باشیم که با یک سازماندهی قوی‌تر و منسجم‌تر به نتایج درخشان‌تری دست پیدا کنیم.

مقصودلو در ادامه گفت: برنامه ۴ ساله فدراسیون را آماده کرده‌ایم و در این برنامه جدید خود قصد داریم در ۲ سال ابتدایی با جذب مربیان طراز اول دنیا از کشور هندوستان ضمن برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در استان‌های سراسر کشور به مقوله استعدادیابی در رده‌های سنی پایه بپردازیم و آموزش آکادمیک این نفرات در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان توسط مربیان طراز اول دنیا تیم‌های ملی خودمان را بیمه کنیم. همچنین در ۲ دو سال دوم با بکارگیری مربیان جوان و با دانش‌ایرانی تیم‌های ملی کشورمان را به مسابقات اعزام کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: برای پیشرفت در کبدی باید عملکردمان در بازی‌های آسیایی اینچئون را با حضور کارشناسان خبره و اهل‌فن مورد بررسی قرار دهیم و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و با توجه به دستیابی به این اطلاعات می‌توان یک برنامه‌ریزی دقیق و درستی انجام داد.

رئیس فدراسیون کبدی درخصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: من نیاز به همفکری و مشورت روسای هیئت‌های استانی و مسئولان باشگاه‌ها دارم تا بتوانیم با کمک تیم اجرایی مستقر در فدراسیون مسابقات لیگ‌برتر امسال را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم. باید روش برگزاری مسابقات لیگ‌برتر امسال را عوض کنیم و همانند سال‌های گذشته لیگ به صورت هفته به هفته و به شکل رفت و برگشت همانند لیگ‌های والیبال و بسکتبال برگزار کنیم تا تماشاگران بیشتری را به کبدی جذب کنیم. خوشبختانه استقبال‌عمومی از رشته‌کبدی پس از موفقیت در بازی‌های آسیایی بسیار زیاد شده، قصد داریم به منظور جذب استعدادهای جدید با آخرین متد علمی در لیگ برتر فعالیت کنیم.

مقصودلو در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ما در کبدی آسیا و جهان نگاه علمی و رو به جلو است و در هیئت رئیسه فدراسیون به دنبال تصویب طرح‌های آموزشی و علمی پیشرفته هستیم تا بتوانیم نیروهای متخصص برای تیم‌های ملی در تمامی رده‌ها تولید کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز