خبرگزاری کار ایران

پاسخ علیزاده‌طباطبایی به اظهارات رسایی:

تاکنون هیچ حق‌الوکاله‌ای از پرونده های سیاسی دریافت نکردم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۰۲

از انتشار اسامی این ۱۱۰ نماینده‌ای که خواستار علنی بودن جلسات دادگاه موکلم هستند، استقبال می‌کنیم. اساسا در پرونده‌های سیاسی که وکالت آن را بر عهده دارم ریالی دریافت نمی‌کنم چراکه این وکالت را صرفا بر اساس اعتقاداتی که دارم انجام می‌دهم.

وکیل مهدی هاشمی گفت: لازم است این مساله را به اطلاع آقای رسایی برسانم که بنده تاکنون هیچ حق‌الوکاله‌ای از مهدی هاشمی دریافت نکردم. اساسا من در پرونده‌های سیاسی که وکالت آن را بر عهده دارم ریالی دریافت نمی‌کنم چراکه این وکالت را صرفا بر اساس اعتقاداتی که دارم انجام می‌دهم.

علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به روند جلسه امروز دادگاه مهدی هاشمی و حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب عنوان کرد: ما از مدت‌ها پیش به جرم افترا و نشر اکاذیب از رسایی به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردیم و بنده بارها شخصا از طریق آقای موحدی به عنوان دادستان ویژه روحانیت این شکایت را پیگیری کرده‌ام و همواره از ایشان درخواست داشتیم آقای رسایی برای شکایت ما به دادگاه ویژه روحانیت احضار شوند که با اینحال تصمیم گیرنده مقام محترم قضایی است.
وی افزود: امروز پس از اینکه رسایی در دادگاه انقلاب حاضر شد بنده ابتدا خوشحال شدم. تصور ما این بود که ایشان برای پاسخگویی به شکایت ما احضار شده اند اما گویا خود آقای رسایی عنوان کرده اند برای درخواست علنی بودن جلسات دادگاه موکلم به دادگاه انقلاب مراجعه کرده است.
وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه ما هم از ابتدا خواستار علنی بودن جلسات دادگاه بودیم، گفت: اتفاقا ما هم از انتشار اسامی این ۱۱۰ نماینده استقبال می‌کنیم.
وی با اشاره به پرونده محمدرضا رحیمی گفت: وکیل رحیمی عنوان کرده لیستی از اسامی نمایندگانی که از موکلش پول دریافت کرده‌اند، دارد. ما هم خواهان انتشار لیست نمایندگانی که تقاضای علنی بودن جلسات دادگاه موکلم را دارند، هستیم تا مشخص شود نام چه کسانی در لیست دریافت کنندگان وجه از آقای رحیمی وجود دارد.
علیزاده طباطبایی در واکنش به اظهارات حمیدرضا رسایی مبنی بر اینکه با وکلای هاشمی برای اینکه تنها به فکر گرفتن حق‌الوکاله هستند مناظره نخواهم کرد، گفت: لازم است این مساله را به اطلاع آقای رسایی برسانم بنده تاکنون هیچ حق‌الوکاله‌ای از مهدی هاشمی دریافت نکردم. اساسا در پرونده‌های سیاسی که وکالت آن را بر عهده دارم ریالی دریافت نمی‌کنم چراکه این وکالت را صرفا بر اساس اعتقاداتی که دارم انجام می‌دهم.
وکیل مهدی هاشمی درباره شکایت موکل خود از سایتی که متن کیفرخواست مهدی هاشمی را منتشر کرده بود گفت: در این خصوص ما از سرپرست دادسرای رسانه خواستیم تا مسئله را پیگیری کنند اما گویا هنوز موفق به شناسایی متولیان این سایت نشدند.
وی تصریح کرد: دادگاه مهدی هاشمی همچنان در حال رسیدگی است و ما ضمن عدم پذیرش هیچ یک از اتهامات مندرج در کیفرخواست به دفاعیات خود ادامه می‌دهیم اما زمان اتمام جلسات دادگاه موکلم مشخص نیست و تاریخ دقیق جلسه آینده نیز به ما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز