خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام ناشران در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران

کد خبر : ۲۱۹۳۰۸

ناشران علاقمند به حضور در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند فرم‌های مذکور را از طریق سایت WWW. TIBF. ir / Engدریافت و تا تاریخ ۲۸ فوریه(۹ اسفند ۱۳۹۳) نسبت به ثبت‌نام قطعی در نمایشگاه اقدام نمایند.

با قرار گرفتن فرمهای ثبت‌نام ناشران خارجی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب روی سایت نمایشگاه ثبت‌نام از ناشران بخش بین‌الملل آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ طبق جدول زمان‌بندی، هر ساله جزوه اطلاعات و مقررات و فرمهای ثبت‌نام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نمایشگاه فرانکفورت توزیع و ثبت‌نام از این نمایشگاه آغاز می‌شود.

در سال جاری نیز این جزوه و فرمهای ثبت‌نام در نمایشگاه فرانکفورت توزیع و همزمان با این نمایشگاه روی سایت نمایشگاه کتاب تهران قرار داده شده است.

مطابق جدول زمان‌بندی شده ناشران علاقمند می‌توانند فرمهای مذکور را از طریق سایت WWW. TIBF. ir / Engدریافت و تا تاریخ ۲۸ فوریه(۹ اسفند ۱۳۹۳) نسبت به ثبت‌نام قطعی در نمایشگاه اقدام نمایند.

مطابق جزوه اطلاعات و مقررات بیست و هشتمین نمایشگاه، هزینه غرفه برای ناشران عرب به ازای هر مترمربع ۵۰ یورو و برای ناشران لاتین ۱۰۰ یورو و برای نمایشگاه‌های فرهنگی و سفارتخانه‌ها به ازای هر مترمربع ۱۵۰ یورو در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز