خبرگزاری کار ایران

پیام، فوتبالیستی‌قابل در جاده‌تباهی؛

فوتبال‌ایران بیشتر به مدیر خارجی نیاز دارد تا مربی و بازیکن‌خارجی!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۶۸

ایراد تنها از پیام نیست که نمی‌تواند تمام توان و تمرکزش را متوجه فوتبال کند، بلکه مدیران فوتبال ایران هم مقصرند که نمی‌توانند به لحاظ فرهنگی چنین بازیکنانی را با شرایطی که در آن قرار می‌گیرند تطبیق دهند

پیام صادقیان این روزها سودای جدایی از پرسپولیس را در سر می پروراند و قصد دارد در نیم فصل سرخ‌پوشان تهرانی را به مقصد تیم دیگری ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادقیان فصل بسیار بدی را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد، اما آنچه مسلم است اینکه هیچ کسی به اندازه خود پیام به او ضربه نزده است.

صادقیان که فصل گذشته هم حواشی زیادی داشت، در این فصل نیز به دلیل درگیری با داور چند ماه را به دلیل محرومیت دور از میادین گذراند، اما در بازگشت به صحنه فوتبال یک بار دیگر خبرساز شده و این بار با ادعای ترک پرسپولیس نگاه‌ها را به خودش معطوف کرده است.

در اینکه پیام صادقیان بازیکن قابلی است، شکی نیست، اما او همچون گذشته گرفتار حاشیه‌های ریز و درشت زیادی است که اجازه نمی‌دهد تمام توانایی‌اش را در زمین ارائه کند. صادقیان تیشه برداشته و به ریشه خودش می‌زند تا یکی از استعدادهای فوتبال ایران تباه شده و نتواند در مسیر درست و اصولی قرار بگیرد. در واقع پیام مشکل فرهنگی دارد و تا زمانی که این مشکل را حل نکند، نمی‌تواند در فوتبالش موفق شود و همچنان به بیراهه خواهد رفت.

پیام امروز گرفتار مشکل بزرگی شده و اگر فصل قبل با او درست برخورد شده بود، امروز شاید این بازیکن جوان چنین معضلاتی نداشت. ایراد تنها از پیام نیست که نمی‌تواند تمام توان و تمرکزش را متوجه فوتبال کند، بلکه مدیران فوتبال ایران هم مقصرند که نمی‌توانند به لحاظ فرهنگی چنین بازیکنانی را با شرایطی که در آن قرار می‌گیرند تطبیق دهند و به همین دلیل است که شاهد تباه شدن بازیکنان با استعداد فوتبال ایران در کم ترین زمان ممکن هستیم.

وقتی مشکلات صادقیان و امثال او را می‌بینیم بیش از پیش به این موضوع اعتقاد پیدا می‌کنیم که فوتبال‌ایران به جای بازیکن و مربی‌خارجی باید مدیر خارجی وارد کند تا اصل اول این رشته یعنی مدیریت را به اهالی‌فوتبال بیاموزد تا بتوانند فوتبال‌ایران را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهند و استعدادهای فوتبال کشورمان را شکوفا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز