خبرگزاری کار ایران

باید ۴گل به پیکان می‌زدیم؛

مومنی: دغاغله تا ۱۰ روز دیگر آماده بازی می‌شود / پرسپولیس دیگر مشکل بدنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۳۴

بازی‌هایی که برابر راه آهن و پیکان انجام دادیم، نشان داد از نظر بدنی مشکلی نداریم و مهدی دغاغله را هم تا ۱۰ روز دیگر آماده بازی می‌کنیم.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌هایی که برابر راه آهن و پیکان انجام دادیم، نشان داد از نظر بدنی مشکلی نداریم و مهدی دغاغله را هم تا ۱۰ روز دیگر آماده بازی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مسعود مومنی افزود: در بازی با راه‌آهن وقتی به دقیقه ۹۰ رسیدیم همه نگران وقت‌های اضافه بودند، اما گفتم نگران نباشید و بچه‌ها بویژه در وقت اضافه دوم کاملا سوار بازی بودند و به حریف اجازه هیچ حرکتی نمی‌دادند.

وی ادامه داد: بازی با پیکان را خوب شروع نکردیم، ولی ربطی به بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای برابر راه آهن نداشت. یک مقدار تک‌روی در تیم زیاد بود، اما حمید درخشان در بین دو نیمه خیلی جدی صحبت کرد و تاثیرش هم تغییر رویه بازی تیم در نیمه دوم بود. در این نیمه حداقل یک پنالتی مسلم که روی نوری انجام شد را داور اعلام نکرد، اما جدا از صحنه‌های مشکوک به پنالتی، عدالت فوتبال این بود که حداقل با ۴ گل برنده می‌شدیم. حتی مدافعان ما از جمله بنگر موقعیت گلزنی داشتند و این در حالی بود که توانسته بودیم کلیه حرکت‌های پیکان را خنثی کنیم تا هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشند.

بدنساز پرسپولیس درباره آخرین وضعیت دغاغله نیز گفت: یک هفته‌ای می‌شود که تمرینات را کامل با تیم انجام می‌دهد. از یک‌سو به خاطر چند آسیب‌دیدگی مکرر، هنوز ترس دارد و از سوی دیگر مرتب می‌خواهد به بازی‌ها برگردد. البته این انگیزه زیاد، خوب است اما نباید عجله کنیم. او در حال حاضر آماده بازی نیست، می‌خواهم زمانی برگردد که بتواند بدون نگرانی بازی کند. دو پارگی عضله در یک ناحیه اتفاق کوچکی نیست. پیش بینی ما این است که ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر به یک آمادگی مطلوب برسد و بتواند حدود ۵۰ دقیقه بازی کند تا بازی به بازی این آمادگی بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز