خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن سینمای جوانان گیلان خبر داد:

اعزام ۱۲ فیلمساز گیلانی به نخستین آفرینواره محرم «آئین آینه» زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۱۴

مرحله نهایی این جشنواره قرار است از ۲۶ الی ۲۸ آذر ماه به مدت سه روز در شهر زنجان برگزار شود.

مدیر استانی انجمن سینمای جوانان استان گیلان از اعزام۱۲فیلمساز از انجمن سینمای جوان این استان به نخستین آفرینواره محرم «آئین آینه» زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، گروهی از فیلمسازان فعال دفا‌تر پنج گانه انجمن سینمای جوان استان گیلان شامل رشت، لاهیجان، رودبار، تالش و بندرانزلی به مناسبت ایام محرم و برگزاری نخستین آفرینواره فیلم و عکس «آئین آینه» به شهر زنجان اعزام می‌شوند.

نادر معصومی با اعلام این خبرافزود: فیلمسازان اعزامی به این مراسم آئینی مذهبی که قرار است به مدت پنج روز به طول بیانجامد شامل سجاد آئینه چی، مهرداد معظمی، نیما دانشمند، علی آزادی خواه، مهدی حیدری‌نژاد، پویان صادقی، علیرضا محزون، فرزاد فخرایی، سهیلا پورمحمدی، مازیار عمومی، محمدرضا مجلسی و نواب محمودی هستند.

وی ادامه داد: این فیلمسازان از دهم الی چهاردهم آبان ماه با حضور در شهر زنجان از آئین و رسوم سوگواری و عزاداری محرم در استان زنجان با محوریت دسته‌های عزاداری(حسینیه اعظمِ، زینبیه اعظم، تعزیه اعظم) فیلم تولید خواهند کرد.

به گفته معصومی مرحله نهایی این جشنواره قرار است از ۲۶ الی ۲۸ آذر ماه به مدت سه روز در شهر زنجان برگزار شود.

مدیر استانی انجمن سینمای جوان استان گیلان اضافه کرد: نخستین آفرینواره فیلم و عکس «آیین آینه» ذیل شعار سال(اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز