خبرگزاری کار ایران

اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۱۰

سومین دوره مجمع عمومی و انتخابات خانه مطبوعات لرستان عصر جمعه با حضور اصحاب رسانه در بخش های مختلف مطبوعات و خبرگزاری ها در خرم آباد برگزار شد.

سومین دوره مجمع عمومی و انتخابات خانه مطبوعات لرستان، امروز جمعه با حضور اصحاب رسانه در بخش های مختلف مطبوعات و خبرگزاری ها در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این انتخابات، کیانوش رستمی، محمود داوودی نژاد و رضا باقری طولابی به عنوان اعضای اصلی و محمد فیضی به عنوان عضو علی البدل در بخش روزنامه نگاران و خبرنگاران انتخاب شدند.

همچنین در بخش مدیران مسوول نشریات محلی، عزت الله چنگایی و بهرام رشیدی نیا به عنوان عضو اصلی و احمد ترک زبان به عنوان علی البدل حائزبیشترین آرا شدند.

فاطمه کردعلیوند و رامین جانی پور نیز در حوزه دفاتر خبرگزاری ها به ترتیب به عنوان عضو اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

حسن نجفوند در بخش سرپرستی روزنامه های سراسری به عنوان عضو اصلی و وحید بیرانوند به عنوان عضو علی البدل بیشترین آرا را از آن خود کردند.

همچنین فیروز اسماعیلی نژاد و آزاده پسنده نیز به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند.

دراین انتخابات ۳۶ نفر در حوزوه های مختلف کاندید شده بودند که چند تن ازاین افراد پیش از آغاز رای گیری انصراف دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز