خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال ۱ - صبا۱؛ کلانتری به وعده خود عمل کرد!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۰۲

سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۲برای استقلال و ایوب کلانتری در دقیقه ۷۷ برای صبا گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال صبای‌قم موفق شد استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی متوقف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم صبای‌قم که پنج دیدار گذشته خود را بدون شکست به پایان برده بود، از ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه امروز جمعه در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی رفت.

نیمه نخست این دیدار بدون گل پایان یافت اما در نیمه دوم سجاد شهباززاده روی پاس کرار جاسم و در دقیقه ۷۲توانست گل اول بازی را برای استقلال به ثمر رساند. پنج دقیقه پس از این گل، ایوب کلانتری که چندین خطر از ابتدای بازی روی دروازه استقلال ایجاد کرده بود موفق شد با یک شوت زیبا دروزاه محسن فروزان را باز کند و نتیجه را به تساوی کشاند. تا پایان این مسابقه هر دو تیم خطرهای زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچکدام از آن‌ها به گل تبدیل نشد و این بازی با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

ایوب کلانتری که تک گل صبا را در این دیدار به ثمر رساند، صبح امروز در گفت و گو با ایلنا وعده داده بود مقابل استقلال گلزنی می‌کند که این اتفاق در نوع خود جالب بود!

صبایی‌ها با این تساوی ۲۰ امتیازی شده و در جایگاه ششم باقی ماندند ولی آبی‌های پایتخت با یک پله سقوط به رده سوم سقوط کردند.

گفتنی است، میلاد فخرالدینی از استقلال تنها کارت زرد این بازی را دریافت کرده بود.

ترکیب دو تیم:

استقلال:محسن فروزان، مگویان، محمدرضا خرسندنیا(۴۵ آندرانیک تیموریان)، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی(۵۸ رمضانی(۶۳ پژمان نوری))، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، جاسم کرار، محمد قاضی و سجاد شهباززاده

صبا:مهرداد طهماسبی، مسعود حق‌جو، پیروز قربانی، وحید علی‌آبادی، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، ایوب کلانتری، احمد حسن زاده(۹۰ هادی شکوری)، جلال‌الدین علی‌محمدی و مارکو اوره‌لیو آیوبل(۸۳ مهدی‌زاده)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز