خبرگزاری کار ایران

ان‌شاالله قهرمان می‌‌شویم؛

قلعه‌نویی: خستگی تمرکز ما را به هم زد / نگران از دست‌دادن امتیازها نیستیم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۹۹

از بازی راضی بودم، اما از نتیجه نه. اینکه ناراضی‌ بودن من دلایل زیادی دارد. مهمترین دلیل خستگی بازیکنان ما بود. این خستگی روی روند کار تیم ما تاثیر گذاشته بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش فقط با صدر جدول ۴ امتیاز فاصله دارد و نگران از دست دادن امتیازها نیست.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از توقف تیمش مقابل صبای‌قم در ورزشگاه آزادی گفت: از بازی راضی بودم، اما از نتیجه نه. اینکه ناراضی‌ بودن من دلایل زیادی دارد. مهمترین دلیل خستگی بازیکنان ما بود. این خستگی روی روند کار تیم ما تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که خستگی تمرکز ما را به هم زد. ما برخلاف روند بازی گل خوردیم و می‌‌توانستیم گل خود را حفظ کنیم، اما فوتبال است و هزار اتفاق در آن رخ می‌‌دهد. در این دیداری ما حق برد داشتیم اما اگر ضربه چشمی گل می‌‌شد مساوی هم نمی‌‌گرفتیم و ممکن بود ببازیم.

قلعه‌نویی در ادامه تاکید کرد: فکر می‌‌کنم صبا به علت زمان بیشتری که برای آماده شدن داشت، از ما بیشتر روی این بازی تمرکز کرده بود. در این بازی به دروازه‌بان ما فشاری نیامد. یک توپ آمد و رفت داخل‌دروازه. فروزان زمین هم نخورد، ولیروی این گل صددرصد هم مقصر نبود.

وی همچنین متذکر شد: برای قهرمانی باید تعداد بازی‌ها را ضرب‌در ۲ کنیم و به اضافه‌یک تا نشان دهیم موقعیت قهرمانی داشته‌ایم یا نه. ما کمتر از امتیازهای مورد نیاز امتیاز گرفتیم، اما با صدر جدول فقط ۴ امتیاز فاصله داریم و بابت از دست دادن امتیازها نگران نیستیم. ما ان‌شاالله قهرمان می‌‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز