خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه سیزدهم؛

گسترش‌فولاد یک - تراکتورسازی۳ / دربی‌تبریز به کام تراکتورسازان / یکه‌تازی ادینیو

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۹۸

دربی تبریزی‌ها را تراکتورسازی برد تا خطیبی در روزی که با کمالوند آشتی کرد با ۳ گل ۳ امتیاز شیرین را نیز از چنگش در آورد.

دربی تبریزی‌ها را تراکتورسازی برد تا خطیبی در روزی که با کمالوند آشتی کرد با ۳ گل ۳ امتیاز شیرین را نیز از چنگش در آورد.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر از سعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم فوتبال تراکتورسازی به مصاف همشهری خود گسترش فولاد رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تراکتورسازان رقم خورد تا شاگردان خطیبی دربی این شهر را با پیروزی پشت سر بگذارند.

فرشاد احمدزاده در دقیقه ۷ نخستین گل بازی را به ثمر رساند و در ادامه ادینهو در دقایق(۱۴و۸۸ از روی نقطه پنالتی) برای تراکتور بار دیگر گلزنی کرد تا جایگاه خود و تیمش را در صدر جدول مستحکم‌تر کند. ادینیو با ۲ گلی که در این دیدار به ثمر رساند شمار گل‌های خود را به عدد ۹ رساند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار بگیرد. جابر انصاری در دقیقه ۲۷ برای گسترش فولاد یکی از گل‌ها را پاسخ داد.

این دیدار با قضاوت محمدرضا اکبریان با کمک رضا سخندان و مهدی الوندی برگزار شد که علیرضا نقی‌زاده از گسترش فولاد و مهدی کیانی از تراکتور از داور این دیدار کارت زدر گرفتند.

تراکتورسازی با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول جایگاه مستحکم تری را به خود اختصاص داد و گسترش‌فولاد نیز با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد و برای فرار از سقوط می‌جنگد.

ترکیب گسترش فولاد:رودریگو، امید نظامی پور(حمید جوکار)، میلاد جهانی، مرتضی اسدی، میثم نقی زاده(یوسف سیدی)، محمد خمیسی، علیرضا نقی‌زاده، علی لطیفی، مگنو باتیستا، مهرداد بایرامی، جابر انصاری
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب تراکتورسازی:حامد لک، محمد ایرانپوریان، حبیب گردانی، دیتمار، میرهانی هاشمی، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده(احمد کامدار)، شهریار شیروند، محسن دلیر(سامان نریمان‌جهان) و ادینهو(آقایی)

تراکتورسازان تبریزی در هفته چهاردهم جمعه ۱۶ آبان میزبان استقلال تهران خواهند بود و گسترش فولاد نیز به تهران سفر می کند تا رودر روی پرسپولیس قرار بگیرد.

نتیجه و برنامه دیدارهای عصر امروز لیگ برتر به این شرح است:

نفت‌تهران یک - پدیده‌مشهد صفر
گل: لئوناردو پادوانی(۲۸پنالتی)

سپاهان‌اصفهان ۳ - استقلال‌خوزستان‌ ۲

گل: محمد اوسانی(۲۸) و سیف‌اللهی(۵۱) برای استقلال و مهدی شریفی(۴۵ و ۷۸) و وریا غفوری(۶۴) برای سپاهان

استقلال یک - صبای قم یک

سایپای‌البرز یک - راه‌آهن ۲

گل‌ها: پویا نزهتی(۱۲) برای سایپا و علی علیپور(۳) و رضا خالقی‌فر(۵۲) برای راه‌آهن

گسترش فولاد تبریز یک - تراکتورسازی تبریز۳

گل: فرشاد احمدزاده(۷) و لوسیانو ادینهو(۱۲ و ۸۸ پنالتی) برای تراکتورسازی

نفت‌مسجد‌سلیمان یک - ذوب‌آهن‌اصفهان یک

گل: اسماعیل فرهادی(۲۶) و کارلوس دوس سانتوز ۴۸ برای استقلال خوزستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز