خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پدافند غیرعامل:

تهدیدهای اقتصادی و فناوری محور دشمن افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۱۱

هدف اصلی دشمن ایجاد فشار بر مردم است تا مردم دچار مشکل شوند و با ابزار رسانه به سوی نارضایتی بیشتر پیش روند. از این روهمه مسوولان و مردم باید تابع یک استرتژی دفاعی در این زمینه باشند. یعنی باید اول بپذیریم که درون یک جنگ هستیم و بعد برای مقابله با آن یک استراژی جامع اقتصادی داشته باشیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت که در حال حاضر تهدیدهای اقتصادی و فناوری محور دشمن افزایش یافته است و مسوولان کشور باید با شناخت و رویکرد لازم با تهدیدهای خارجی در این زمینه مقابله کنند.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا جلالی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در دانشگاه تهران گفت: امروز تهدیدهای متنوعی کشور را دربرگرفته و هرچند تهدیدهای نظامی به اندازه ای کمتر شده است ولی تهدیدهای اقتصادی و فناوری محور افزایش یافته است.

وی افزود: طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی اعلام و تشخیص صلح و جنگ به عهده رهبری است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کردند که ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می بریم ولی برخی هنوز در فضای رقابت اقتصادی سیر می کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: دشمن از سه سال پیش تمام ابزارهای صهیونیستی را در این زمینه به کار گرفته است و اولین ضرورت مقابله با این تهدید دشمن این است که مسوولین اصلی کشور مفهوم، الگو و اهداف این جنگ را بشناسند و با توجه به شناخت، رویکرد داشته باشند.

وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمن ایجاد فشار بر مردم است تا مردم دچار مشکل شوند و با ابزار رسانه به سوی نارضایتی بیشتر پیش روند. از این روهمه مسوولان و مردم باید تابع یک استرتژی دفاعی در این زمینه باشند. یعنی باید اول بپذیریم که درون یک جنگ هستیم و بعد برای مقابله با آن یک استراژی جامع اقتصادی داشته باشیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل تولید در برابر تحریم، داشتن یک الگوی مصرف و قناعت را از مهمترین راه های مقابله درجنگ اقتصادی با دشمن دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز