خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۰۳

همزمان با روز ششم محرم دوازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی که به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود، با استقبال بسیاری از مادران از ساعتی پیش در مصلا‌ها، مهدیه‌ها و حسینیه‌های تعیین شده در ۲ هزار و ۷۰۰ نقطه از ایران آغاز شد.

دوازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی که هر ساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، در سراسر ایران و کشورهای مختلف برگزار شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، همزمان با روز ششم محرم دوازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی که به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود، با استقبال بسیاری از مادران از ساعتی پیش در مصلا‌ها، مهدیه‌ها و حسینیه‌های تعیین شده در ۲ هزار و ۷۰۰ نقطه از ایران آغاز شد.

صبح امروز چهره تهران متفاوت از جمعه‌های دیگر بود، به گونه‌ای که شور و حرارتی همراه با اشک و ماتم در خیابان‌ها نمایان بود و بسیاری از مادران همراه با نوزادان شیرخوار خود با لباس‌های سقایی به سوی میعادگاه شیرخوارگان حسینی در حرکت بودند.

در این همایش جهانی مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) در سوگ حضرت علی اصغر(ع) همراه با مادران شیرخوارگان به مرثیه سرایی می‌پردازند و در ادامه مادران به نذرخوانی می‌پردازند و این برنامه از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به صورت مستقیم پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز