خبرگزاری کار ایران

بخش رسانه‌های دیجیتال سومین جشنواره شکوفا کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۰۲

جشنواره امسال همزمان با هفت جشنواره دیگر در تهران با شعار ارتقاء فرهنگ رسانه و مشارکت عمومی در تولید محتوای فارسی آنلاین و در ۲۷ محور کلید خواهدخورد.

طی نشستی با حضور مسعود سیرتی معاون فنآوری اطلاعات حوزه معاونت اجتماعی شهرداری و نمایندگانی از مناطق ۲۲گانه تهران، بخش رسانه‌های دیجیتال سومین جشنواره شکوفا در منطقه ۱۸کلید خورد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه به ارائه گزارشی از پیشینه برگزاری بخش رسانه‌های دیجیتال جشنواره شکوفا دراین بخش از پایتخت پرداخت و گفت: جشنواره امسال همزمان با هفت جشنواره دیگر در تهران با شعار ارتقاء فرهنگ رسانه و مشارکت عمومی درتولید محتوای فارسی آنلاین و در ۲۷ محور کلید خواهدخورد.

وی همچنین درادامه ابرازامیداوری کرد که این جشنواره فارسی زبان در دنیاجایگاهی راداشته وبادرنظرگرفتن منافع ملی، علاوه براستانداردسازی، نقش مشاوره محلی پیدا نماید.

همچنین در ادامه مسعود سیرتی معاون فنآوری اطلاعات حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای دقایقی درخصوص سابقه برگزاری جشنواره شکوفا و لزوم توجه به محتوا برمبنای دستورالعمل جشنواره در سومین دوره آن به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است: درپایان این نشست نیز مسعود سیرتی معاون فنآوری اطلاعات حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به‌ اتفاق عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ازنماد بخش رسانه های دیجیتال سومین جشنواره شکوفا دراین منطقه رونمائی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز