خبرگزاری کار ایران

شوک پیام بعد از پیروزی بر پیکان؛

صادقیان نیم فصل از پرسپولیس می‌رود / مقصد بعدی؛ شاید اصفهان!

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۶۸

صادقیان بعد از اتفاقاتی که در بازی پیکان و پرسپولیس رخ داد در صفحه اجتماعی اش اعلام کردقصد دارد برای پایان دادن به حاشیه های پرسپولیس نیم فصل از این تیم جدا شود.

پیام صادقیان اعلام کرد که از پرسپولیس جدا می شود تا با این خبر شوکی به اردوگاه سرخ ها وارد کند.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان بعد از اتفاقاتی که در بازی پیکان و پرسپولیس رخ داد در صفحه اجتماعی اش اعلام کردقصد دارد برای پایان دادن به حاشیه های پرسپولیس نیم فصل از این تیم جدا شود. شاید صادقیان هوای بازگشت به اصفهان را در سر دارد تا بار دیگر در لباس سبز ذوبی ها در کنار همبازی سابق خود محسن مسلمان روزهای خوب گذشته را با این تیم تکرار کنند.

صادقیان خطاب به هواداران پرسپولیس آورده است: «خواستم برای آخرین بار با همه هواداران خداحافظی کنم. واقعا از همه ممنونم که در این یک سال و نیم اخیر که در پرسپولیس بودم من را حمایت و تحمل کردید. من تا جایی که از دستم بر می آمد سعی کردم بهترین بازی ها را برای تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام دهم.»

صادقیان در ادامه نوشته: «فکر کنم پرسپولیس بدون من بهتر بازی کند و دیگر به حاشیه نمی رود… دیگر باید نیم فصل از پرسپولیس بروم تا پرسپولیس را از حاشیه دور نگه دارد. از همه هواداران پرسپولیس تشکر می کنم. از همه ممنونم و برای پرسپولیس بهترین ها را آرزو می کنم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز