خبرگزاری کار ایران

عجیب نبودجزو گزینه های امید باشم؛

منصوریان: برای شکست پدیده باید ۹۰ دقیقه بجنگنیم / مربیان خارجی، ایران را به جام جهانی بردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۲۱

باید بازیکنان‌مان تلاش کنند تا ۹۰ دقیقه بجنگند. به خاطر این بی‌تجربگی بازی‌های سه امتیازی‌ای بوده که از دست داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: با توجه به اینکه در ۳۶ ماه حضور در تیم امید یک باخت هم نداشتم طبیعی بود که جزو گزینه‌های مربیگری این تیم باشم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و پدیده اظهار داشت: ما مقابل تیم باتجربه‌ای بازی داریم که از بازیکنی بهره می‌برد که با کوله‌باری از تجربه به میدان خواهد آمد. عنایتی برای هر تیمی نعمت است. تلاش می‌کنیم تا مقابل این تیم با قدرت ظاهر شویم.

وی ادامه داد: ما در انزلی در دقیقه ۹۵ و ۲۰ ثانیه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. باید بازیکنان‌مان تلاش کنند تا ۹۰ دقیقه بجنگند. به خاطر این بی‌تجربگی بازی‌های سه امتیازی‌ای بوده که از دست داده‌ایم. جدای از کار تاکتیکی، حرفه‌ای بودن برای ما مهمتر است و تلاش می‌کنیم تا لحظه‌ای که سوت پایان زده نشده بازیکنان‌مان فکر نکنند بازی تمام شده است.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: سعید لطفی را در اختیار نداریم. با وجود اینکه وحید امیری مصدومیتش بهبود یافته؛ اما با صلاحدید کادر پزشکی از هفته آینده بازی خواهد کرد. بازیکن سه اخطاره و اخراجی هم نداریم.

منصوریان در مورد اینکه یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید است، گفت: تاکنون به صورت مستقیم با من صحبتی نشده است؛ اما طبیعی بود که جزو یکی از گزینه‌ها باشم. من ۳۶ ماه در تیم امید بودم و یک باخت هم ندادم. زمانی که دیدم نگاه به کادر مربیگری ایرانی متفاوت است تصمیم دیگری گرفتم. نگاه ما نسبت به مربیان خارجی و ایرانی متفاوت است. برنامه ۹۰ با ۲۰ میلیون مخاطبش در آن شب به من گفت که اگر قهرمان زیر ۲۲ ساله‌ها شوید چه اتفاقی می‌افتد؟ وقتی چنین نگاهی وجود داشته باشد چه می‌شود کرد؟ مثل این می‌ماند که به کی‌روش بگوییم با قهرمانی در جام ملت‌ها چه اتفاقی می‌افتد ما که به جام جهانی رفته بودیم.

منصوریان تاکید کرد: البته نگاه به مربیان خارجی متفاوت است زیرا در سه دوره جام جهانی این مربیان خارجی بوده‌اند که تیم ملی را راهی این مسابقات کردند. ویرا در سال ۱۹۹۸، برانکو ایوانکوویچ در سال ۲۰۰۶ و کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۱۴ مربیانی بودند که تیم ملی را به جام جهانی رساندند و بین مردم این اعتماد به وجود آمد که مربیان خارجی موفق‌تر هستند. در نگاه به این موضوع ما هم باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و علم‌مان را به روز کنیم تا بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز