خبرگزاری کار ایران

سفیر اتریش از کارخانه شیر پگاه لرستان دیدن کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۹۸

دکتر فردریش اشتیفت، سفیر کشور اتریش در تهران، همراه با دکتر گئورگ واین گارتنر، رایزن اقتصادی این سفارت، در سفر به لرستان، جهت آشنایی با توانمند‌ی‌های اقتصادی استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان دیدن کردند.

دکتر فردریش اشتیفت، سفیر کشور اتریش در تهران، همراه با دکتر گئورگ واین گارتنر، رایزن اقتصادی این سفارت، در سفر به لرستان جهت آشنایی با توانمند‌ی‌های اقتصادی استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، قبل از بازدید، با حضور شهریار یاراحمدی، مدیر‌عامل شرکت پگاه لرستان، بهمن رستمیان، معاونت، و بهمن بهاروند، عضو هیأت مدیره پگاه لرستان، همراهان سفیر اتریش شامل علی بوذری، مترجم، محمد خاکی‌پور، نائب رییس اتاق بازرگانی خرم‌آباد، بهروز حیدری، عضو هیأت رییسه اتاق، مصطفی طیب‌زاده و احسان ناصر اعضای هیأت نمایندگان‌، علی‌محمد صادقی، دبیر‌، کرم‌رضا، تاج‌مهر مسوول روابط عمومی، و سمیه‌ حقیقت‌منش، مسوول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی خرم‌آباد، جلسه‌ای در دفتر مدیر عامل پگاه برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت پگاه لرستان به نماینده اتریش و رایزن اقتصادی سفارت و هیأت همراه وی توضیحاتی در مورد روند کار شرکت، تکنولوژی‌، میزان تولید و انواع محصولات تولیدی شرکت پگاه لرستان و کل مجموعه پگاه داده شد.

سپس سفیر اتریش عنوان کرد: پگاه نه تنها در لرستان بلکه در کشور ایران نامی بسیار آشناست و ایران در تولید محصولات شیری از استاندارد بالایی برخوردار است.

پس از جلسه، سفیر و همراهانش از خطوط شرکت پگاه لرستان بازدید کردند و در پایان عنوان کرد: خودم و نماینده اقتصادی سفارت از این که از این شرکت بازدید کردیم خیلی خوشحالیم و شرکت پگاه از وضعیت بهداشتی و تکنولوژی خط تولید بسیار خوبی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز