خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران:

طرح شناسایی مقابله با تهدیدات طبیعیی، در دستور کار اداره کل پدافند غیر عامل قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۸۸

تفاهم نامه ای با سازمان نظام مهندسی داشته ایم که طی آن، برای تمامی کارشناسان برنامه توجیهی داشته باشد و در ۶ ماهه دوم امسال اجرایی می شود.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران گفت: به دلیل حادثه خیز بودن استان، طرح شناسایی مقابله با تهدیدات طبیعی در دستور کار اداره کل پدافند غیر عامل قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، یدا… نبوی در همایش قدردانی از فعالان عرصه پدافند غیر عامل که در سازمان جمعیت هلال احمر مازندران برگزار شد با بیان اینکه پدافند غیر عامل از اهمیت بسزایی برخوردار است به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: پدافند غیر عامل همانند مصونیت سازی است و انسان را از درون مصون می کند و به این معنی است که دشمن هر چه قدر هم تلاش کند قادر به ضربه زدن نیست.

وی افزود: مازندران به دلیل حادثه خیز بودن طرح شناسایی مقابله با تهدیدات طبیعی را در دستور کار اداره کل پدافند غیر عامل قرار داده است زیرا پدافند غیر عامل، موجب کاهش آسیب پذیری می شود.

نبوی به عملکرد شش ماهه نخست سالجاری اداره کل پدافند غیر عامل اشاره کرد وادامه داد: تشکیل کمیته های ۲۲گانه فرمانداری های تابعه با ریاست فرمانداری، تشکیل دو جلسه شورای پدافند غیرعامل، جلسات مشترک با کمیته های شهرستانی و ۱۳ برنامه آموزشی برای مسئولین اجرایی که طی آن، یک هزار و ۸۹۱ نفر ظرف ۱۴۸ ساعت آموزش دیدند از برنامه های این هفته می باشد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران اظهار داشت: تفاهم نامه ای با سازمان نظام مهندسی داشته ایم که این سازمان برای تمامی کارشناسان برنامه توجیهی داشته باشد که در ۶ ماهه دوم امسال اجرایی می شود.

نبوی اظهار داشت: کارگروه تخصصی ۱۲ گانه فعالیت چشمگیری با مدیریت بحران در حوادثاستان داشته اند که قابل تقدیر است.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران به برنامه های شش ماهه دوم سالجاری اشاره کرد و گفت: آموزش یک هزار و ۸۰۰ دهیار، تکمیل فاز سوم و چهارم پدافند غیر عامل، انجام رزمایش دوره ای، ادامه طرح شناسایی مولدهای انرژی و شناسایی نقاط صقل و حیاتی در دستور کار اداره کل پدافند غیر عامل استانداری از جمله این برنامه ها می باشد.

وی با بیان اینکه محور اصلی پدافند غیر عامل در بحثحفاظت، شناسایی مراکز صقل و حیاتی است گفت: نزدیک به ۳۰ مورد این مراکز شناسایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز