خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری

آماده باش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان در ایام محرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۷۲

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آمادگی کامل این سازمان در جهت هرچه مطلوبتر برگزارشدن مراسم های عزاداری امام حسین(ع) در شهرستان کاشان خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آمادگی کامل این سازمان در جهت هرچه مطلوب‌تر برگزارشدن مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) در شهرستان کاشان خبر داد.

سید مهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با تاکید ویژه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بر ضرورت تامین ایمنی مراسمات عزاداری در شهر کاشان گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حسینی، سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی تدابیر لازم جهت تأمین ایمنی هر چه مطلوب‌تر مراسمات عزاداری را برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: با آغازایام محرم، کلیه نیروهای عملیاتی سازمان در آماده باش کامل بوده و ضمن بازدید و کنترل محلهای عزاداری کلیه موارد احتمالی غیر ایمن را شناسائی و ضرورت رفع آن‌ها را به متولیان هیئات مذهبی متذکر می‌شوند. ضمنا برنامه آموزش ایمنی عوامل این مکان‌ها پیگیری واجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سالهای گذشته بسیاری از هیئات و تکایای عزاداری با تجهیز به وسایل و ادوات اطفاء حریق و فراگیری آموزش‌های ایمنی اقدامات موثری را در راستای پیشگیری از وقوع حوادثو سوانح ترتیب داده‌اند، از متولیان هیئت‌ها و عزاداران خامس آل عبا(ع) خواست به موضوع مهم ایمنی مکان‌های عزاداری و مراسمات مذهبی توجه ویژه کرده و ضوابط ایمنی مورد تائید کار‌شناسان این سازمان را بطور کامل رعایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز