خبرگزاری کار ایران

وزارتی ها ازعملکرد بوکس راضی بودند؛

احدی: مربی خارجی برای آموزش مربیان می آید نه تیم ملی / از ۱۴ آبان استارت می زنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۴۳

مسئولان وزارت ورزش از عملکرد تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی اینچئون ابراز رضایت کردند و این را هم گفتند که با قدرت به کار خودم در تیم ملی ادامه دهم.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در جلسه روز سه شنبه با مسئولان وزارت ورزش، آنها از عملکرد تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی اینچئون، ابراز رضایت کردند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد پیشنهاد استخدام مربی خارجی برای بوکس کشورمان، خاطر نشان کرد: صحبتی که روز دوشنبه در جلسه کمیته فنی در مورد مربی خارجی مطرح شد، مربوط به تیم ملی نبود بلکه اعضای کمیته فنی معتقد بودند باید یک مربی خارجی خوب برای آموزش مربیان کشورمان به ایران سفر کرده و برای مربیان کشور دوره های مختلف آموزشی برگزار کند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که روز سه شنبه در وزارت ورزش داشتیم، گزارشی از نتایج ملی پوشان بوکس در اینچئون ارائه دادم که طی آن مسئولان وزارت، از عملکرد تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی اینچئون ابراز رضایت کردند و این را هم گفتند که با قدرت به کار خودم در تیم ملی ادامه دهم.

احدی در ادامه، در خصوص برنامه های آینده تیم ملی بوکس اظهار داشت: اردوها از روز ۱۴ آبان آغاز می شود که بر این اساس، کارمان را با ۱۳ بوکسور شروع می کنیم تا این که بعد از مسابقات کشوری، نفرات برتر نیز وارد اردو شوند.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان، درباره همراهی کردن احسان روزبهانی در ادامه مسابقات لیگ حرفه ای بوکس جهان، گفت: بازی بعدی احسان اواخر آبان در بلغارستان برگزار می شود که اگر مشکلی پیش نیاید، او را در سفر به این کشور همراهی خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز