خبرگزاری کار ایران

برنده دربی استقلال است؛

غفارمنش: مجیدی سرمربی‌‌استقلال می‌شود / از امیر جعفری استقلالی‌ترم / عادل ۲ تا چوب را هم دعوا می‌اندازد

کد خبر : ۲۱۸۷۲۹

دیگر دوستی مثل آرش پیدا نمی‌کنم / یک استقلالی دو آتیشه‌ام / فرهاد به عادل پاتک زد / فرهاد غریبانه رفت / دربی را استقلال راحت می‌برد…

امیر غفارمنش از بازیگران‌جوان و با استعداد سینما و تلویزیون ایران است که در سال‌های اخیر بیشتر در قالب نقش‌های طنز در سریال‌های تلویزیونی ظاهر شده و مردم او را به عنوان چهره‌ای محبوب و دوست‌داشتنی در بازیگری می‌شناسند.

به گزارش ایلنا، غفارمنش که کاراکتری پرجنب و جوش با دیالوگ‌های سریع و طنزآمیز را در سریال‌ها تداعی می‌کند، حدود ۲ ماه پیش حادثه تلخی در زندگی‌اش اتفاق افتاد و یکی از نزدیک‌ترین و صمیمی‌ترین دوستانش را بر اثر سانحه‌رانندگی که در رالی خاورمیانه اتفاق افتاد، از دست داد و حادثه درگذشت آرش رامین‌یکتا به شدت در زندگی عادی و روزمره او تاثیرات عمیقی گذاشت. خودش می‌گوید: آرش بهترین دوستم بود، نزدیک‌تر از برادر… یک همسفر خوب، دوست‌داشتنی و صادق که مطمئنم دیگر نظیرش را پیدا نمی‌کنم.

او که هنوز با اثرات این خلاء بزرگ در زندگی‌اش کنار نیامده، ادامه می‌دهد: از دست دادن این دوست قدیمی و سرشار از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری برایم یک غم بزرگ بود که تاثیر عمیقی روی من گذاشت. من و آرش به هم قول داده بودیم تا دم مرگ با هم باشیم؛ من با او ماندم، ولی او با من نماند…

از سوی دیگر غفارمنش را به عنوان یک استقلالی ۲ آتیشه می‌شناسند و همین بهانه خوبی بود که در آستانه دربی هفتاد و نهم به سراغ او برویم تا گفت‌وگویی صمیمانه در این زمینه با وی داشته باشیم.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را در زیر بخوانید:

از دست دادن یکی از دوستان‌نزدیک قطعا آسان نبوده. کمی از ویژگی‌های شخصیتی آرش بگویید؟
آرش برای من یک همسفر خوب، ‌ یک انسان قابل‌اعتماد، ‌ رازدار، دقیق، ‌ نکته‌سنج و دارای روحیات ورزشکاری بود که شاید دیگر هرگز نظیرش را پیدا نکنم. او درک قوی داشت و هر کاری را با عشق انجام می‌داد. ما ۳۰ سال با هم دوست بودیم و از مقطع راهنمایی مثل ۲ برادر روز و شب مان با هم می‌گذشت. هنوز باور نکردم دیگر آرش کنارم نیست… هنوز منتظرم در بزند و بیاید و برایم سنگ‌صبور باشد…

چطور با مرگش کنار آمدید؟
فقدان آرش برایم خیلی آزاردهنده است. دلتنگی عجیبی دارم، اما اعتقاد دارم دنیا سالن‌انتظار است و دیر یا زود همه می‌روند، بیشتر از این دلتنگم که دیگر مانند آرش را پیدا نمی‌کنم.

حادثه چطور اتفاق افتاد؟
در مسابقات رالی بود که گویا بر اثر حادثه‌رانندگی کمربند ایمنی ماشین پاره می‌شود و کمک سمت‌چپ در می‌رود و ماشینی که سوارش بوده سرنگون می‌شود و جانش را از دست می‌دهد. برایم قابل‌باور نیست این‌قدر راحت دوست‌صمیمی و نزدیکی را از دست داده باشم. او با همه فرق می‌کرد… اصلا زمینی نبود؛ بچه خاصی بود؛ خیلی‌زود از بین ما رفت.

به نظر یادآوری خاطرات آرش برای شما ناراحت‌کننده است… شنیدیم شدیدا استقلالی هستید؟
بله یک استقلالی دو آتیشه که با اکثرا بازیکنان استقلال هم دوست هستم.

یعنی از امیر جعفری هم استقلالی‌تر هستید؟
بله فکر می‌کنم من استقلالی‌ترم.

با کدام بازیکنان بیشتر عیاقید؟
آرش برهانی، ‌ مجتبی جباری جزو دوستان استقلالی نزدیک من هستند. امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده که دیگر جای خودشان را دارند و با آنها رفت و آمد خانوادگی دارم. از پرسپولیسی‌ها هم با میثم حسینی، علیرضا محمد و قاسم دهنوی خیلی جورم که البته محمد و دهنوی الان جای دیگری بازی می‌کنند.

برنامه ۹۰ که فرهاد مجیدی میهمان عادل بود را دیدید؟
بله دیدیم؛ عادل خیلی سعی کرد برای فرهاد و قلعه‌نویی حاشیه درست کند، اما فرهاد به او پاتک زد و او بود که عادل را به حاشیه برد!

راستی با عادل هم رفیقی؟
چرا که نه؛ با عادل ۱۵ سال همسایه بودیم. باور کنید او اگر اراده کند ۲ تا چوب را با هم دعوا می‌اندازد!

فکر می‌کنی روزی برسد که مجیدی سرمربی استقلال شود؟
صددرصد، شک نکنید. فرهاد کاریزمای مربیگری را دارد و خونسرد و صبور است و این یکی از ویژگی‌های مربی‌گری است.

از خداحافظی مجیدی از استقلال ناراحت نشدی؟
چرا، رفتن او خیلی غریبانه و غم‌انگیز بود. البته همه می‌دانند فرهاد چرا از استقلال رفت.

خب چرا؟
بار اول به خاطر بدهی‌های استقلال بود که با رفتنش از استقلال به باشگاه قطری پول خوبی گیر باشگاه استقلال آمد و به نظر من فرهاد با رفتنش به استقلال کمک کرد. دفعه‌دوم هم دلیلش این بود که وقتی بازیکنی به بزرگی فرهاد را که کاپیتان تیم است ۲۰دقیقه ۲۰ دقیقه بازی می‌دهند، طبیعی است به شخصیت آدم بر می‌خورد و اعتبارش را برمی‌دارد و می‌رود.

فکر نمی‌کنی فرهاد زود خداحافظی کرد؟
او یک‌سال دیگر می‌توانست در اوج باشد، اما زود و در اوج رفت تا محبوب بماند.

برویم سراغ دربی، ‌ دوباره بازار کری‌خوانی داغ شده؟
بله، همیشه این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هواداران مدت‌ها انتظار این مسابقه را می‌کشند، ولی شک نکنید استقلال برنده این بازی است.

چون پرسپولیس امسال خوب نتیجه نگرفته و ضعیف‌شده می‌گویید؟
شاید. تیم ما امسال خیلی از پرسپولیس بهتر است…

ولی قبول‌داری دربی نشان نمی‌دهد. خیلی وقت‌ها تیم‌های ضعیف برنده دربی بودند…
این دفعه فرق می‌کند. استقلال حتما می‌برد…

خیلی مطمئن هستید. نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
استقلال با اختلاف ۲ گل می‌برد و مطمئن باشید از دقیقه ۲۰ به بعد استقلال کاملا سوار بازی خواهد بود و پرسپولیس را تحت‌فشار قرار می‌دهد.

اینطور که شما می‌گویید ممکن است ۶ تای ۵۲ این‌بار برای استقلال تکرار شود؟
نه، آن نتیجه دیگر تکرار نمی‌شود، مگر اینکه معجزه‌ای پیش بیاید.

فکر نمی‌کنی قلعه‌نویی باز هم بخواهد این بازی را مساوی درآورد تا رکورد نباختنش مقابل پرسپولیس حفظ شود؟
نه این بازی فرق می‌کند. تیمی که خسرو، آندو و آرش را دارد محال است دفاعی بازی کند. به همه چیز فکرکنید جز اینکه استقلال این بازی را نبرد…

گفتگو: ناصر تقی پور

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز