خبرگزاری کار ایران

واکنش مختاباد به تکذیبیه هیات رئیسه شورای شهر تهران؛

اعلام واریز میلیاردها تومان پول به حساب یکی از اعضا بر اساس تحقیقات است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۱۳

صحبت‌های من در این زمینه بر اساس تحقیقات مشخص صورت گرفته است / هیات رئیسه، سخنگوی شورا نیست.

مختاباد در واکنش به تکذیبیه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در مورد گشایش حساب شخصی و واریز میلیارد‌ها تومان به حساب یکی از اعضا، گفت: هیات رئیسه نمی‌تواند تکذیبیه منتشر کند، زیرا این مساله مطرح شده سوال من به عنوان یکی از اعضاست و باید به آن پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته(سه شنبه) در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران عبدالحسین مختاباد عضو این شورا، در تذکرات پیش از دستور از واریز غیر قانونی میلیارد‌ها تومان پول به حساب یکی از اعضای شورا خبر داد و گفت: سود این پول ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود، من از رئیس شورا می‌خواهم که این لکه ننگ را از شورا پاک کند. در هر فصل مبلغی پول به هر یک از اعضا برای کمک به مساجد، تکایا و نیازمندان داده می‌شود که مدارک تسویه آن به شورا ارائه می‌شود اما چند میلیارد تومان خلاف قانون است.

پس از این اظهارات امروز(چهارشنبه) هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با انتشار تکذیبیه‌ای در این خصوص عنوان کرده است: «در شورای شهر تمامی حساب‌ها به نام شورا و یا ستادهای وابسته به شورا و دست کم با دو امضا گشایش می‌شود.

منابع مالی در شورای اسلامی شهر تهران با نظارت کامل هیئت رئیسه و با دو یا ۳ امضا هزینه و سخنان یکی از اعضا درباره واریز میلیارد‌ها تومان به حساب شخصی یکی دیگر از اعضا به هیچ عنوان با واقعیت منطبق نیست.

هیئت رئیسه به همه اعضا توصیه کرد که پیش از اعلام هر گونه نظر و خبر ادعایی نسبت به صحت آن اطمینان حاصل کنند و عواقب آن را به عهده گیرند.»

این در حالی است که مختاباد در واکنش به این تکذیبیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: هیات رئیسه نمی‌تواند تکذیبیه منتشر کند، زیرا این مساله مطرح شده سوال من به عنوان یکی از اعضاست و باید به آن پاسخ داده شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هیات رئیسه سخنگوی شورا نیست و نباید در این مورد تکذیبیه صادر کند، عنوان کرد: صحبت‌های من در این زمینه بر اساس تحقیقات مشخص صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: این عضو شورای شهر باید پول دریافتی را برگرداند در غیر این صورت تا دو هفته آینده نام او را اعلام خواهم کرد.

گفتنی است؛ پیش از این مختاباد اعلام کرده بود که در صورت نگرفتن پاسخی در این زمینه به سازمان بازرسی کشور شکایت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز