خبرگزاری کار ایران

منتجب‌نیا با اشاره به جسله رای اعتماد وزیر علوم:

رویه مجلس در مقابل وزارت علوم تا کنون بی‌سابقه بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۴۳

مردم امروز هوشیار هستند و به این نتیجه رسیده‌اند کسانی در مجلس هستند که تلاش می‌کنند دولت منتخب را با کارشنکی و مقابله فلج کنند / نمایندگان آبروی مجلس را خرج کارهای سیاسی نکنند / انتظار دارند آقای رییس جمهور کسی از جبهه پایداری که گوش به فرمان تئوریسین آن‌ها باشد را برای این پست معرفی کند.

قائم مقاوم حزب اعتماد ملی گفت: همواره از نمایندگان درخواست کرده‌ایم تحت تاثیر فضا سازی‌های عده‌ای از اقلیت مجلس، آبروی مجلس را خرج کارهای سیاسی نکنند.

رسول منتجب نیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون سخن برخی از رسانه‌ها که از گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزات علوم تحت عنوان دستگرمی و گزینه فرعی نام برده‌اند، گفت: این نوع صحبت کردن و حرف‌ها کاملا ناروا می‌باشد و قصد آن‌ها قربانی کردن یک شخصیت بزرگوار در مسئله سیاسی است.

وی ادامه داد: این گونه رفتار‌ها درشان آقای روحانی نیست که بخواهد یک چهره اصل اصیل دانشگاهی را فدای مصلحت اندیشی سیاسی کند و شخصیتش را مخدوش کند.

منتخب نیا بابیان اینکه مطرح کنندگان این حرف می‌دانند آقای روحانیشان بسیار بالای دارد و درگیر بازی‌های سیاسی نمی‌شود تصریح کرد: هدف گویندگان تخریب و تحقیر دولت و فضاسازی منفی علیه جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی بود که این اتفاق هم افتاد.

وی با تاکید بر اینکه تمام حرکت و عمل نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط مردم زیز نظر است، گفت: مردم ما امروز هوشیار هستند و به این نتیجه رسیده‌اند که کسانی در مجلس هستند که تلاش می‌کنند دولت منتخب را با کارشنکی و مقابله فلج کنند.

وی افزود: رویه‌ای که این مجلس در مقابل با دولت در پیش گرفته است طی ۹ دوره گذشته بی‌سابقه بوده که رییس جمهور را مجبور کره‌اند طی یکسال گذشته چندین نفر را برای پست وزات علوم معرفی کند تا در ‌‌نهایت گزینه‌ای نزدیک به تفکرخودشان به مجلس معرفی شود.

منتجب نیا بیان کرد: در ایامی که فعالیت دانشگاه‌ها در اوج خود است و باید همه تلاش کنند این وزات خانه سامان خوبی داشته باشد، چنین اتفاقاتی مسلما به ضرر دانشگاه‌های ماست ومتاسفانه کسانی در مجلس به دنبال کار سیاسی و جناحی هستند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: پیش از این هم از همه نمایندگان تقاضا داشتیم تحت تاثیر فضا سازی‌های عده‌ای از اقلیت مجلس قرار نگیرند و ابروی مجلس را خرج کارهای سیاسی نکنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: کسانی که امروز د مجلس علم مخالفت با دولت را برداشته قدم در راه تضاد با مردم، انقلاب و نظام برداشته‌اند زیرا امروز دولت و رییس جمهور نیاز برای حل مشکلات کشور نیاز به کمک دارد.

منتجب نیا در پایان در پاسخ به این سوال که این مجلس تحت تاثیر بعضی از جریان‌های چه گزینه را مناسب پست ورات علوم می‌داند، گفت: آن‌ها انتظار دارند آقای رییس جمهور کسی از جبهه پایداری که گوش به فرمان تئوریسن آن‌ها باشد را برای این پست معرفی کند و گویا به کمتر از آن قانع نیستند زیرا برخی از نمایندگان هیچ هدفی به جز قدرت طلبی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز