خبرگزاری کار ایران

دوربین‌ها را راه نمی‌دهیم؛

کفاشیان: برکناری نبی و آیت‌اللهی جزو اختیارات من است نه هیات‌رئیسه

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۹۰

فدراسیون فوتبال خواستار حداقل ۱۶۰ میلیارد تومان است، در حالیکه صداوسیما تنها به پرداخت همان مبلغ سال گذشته یعنی حدود ۲۰ میلیارد تومان راضی است…

رییس فدراسیون فوتبال نشست با مسئولان صداوسیما را بی نتیجه عنوان کرد و گفت: در این جلسه هیچ گونه توافقی با مسئولان صدا و سیما انجام نشد و با این شرایط همچنان دوربین ها حق ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان ضمن بیان این مطلب افزود: این جلسه بی فایده بود و صدا وسیما درآمدهای کلانی از تبلیغات دارد، اما نمی خواهد چیزی از آن را به فوتبال بدهد.

عصر دیروز جلسه‌ای به درخواست باشگاه‌های فوتبال و دعوت مجیدزین العابدین رئیس شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما درباره اختلافات فدراسیون فوتبال و صداوسیما برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر عزت‌الله ضرغامی و علی کفاشیان و مهدی تاج، رؤسای باشگاه‌هایی نظیرسپاهان، استقلال اهواز، راه‌آهن و پرسپولیس نیز حضور داشتند.

فدراسیون‌فوتبال به سبب اختلافاتی که با صداوسیما درباره حق پخش تلویزیونی دارد بعد از اخطارهای قبلی از هفته دوازدهم لیگ برتر و همچنین مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اجازه ورود دوربین ها را به ورزشگاه ها نداده و در نتیجه این مسابقات پخش تلویزیونی نشد.

فدراسیون فوتبال خواستار حداقل ۱۶۰ میلیارد تومان است، در حالیکه صداوسیما تنها به پرداخت همان مبلغ سال گذشته یعنی حدود ۲۰ میلیارد تومان راضی است.

دست اندرکاران فوتبال کشور درآمد صداوسیما را از محل پخش آگهی ها در قبل و بعد ازمسابقات بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان عنوان می کنند.

کفاشیان افزود: هزینه فوتبال زیاد است و ما باید درآمدهای خود را داشته باشیم تا این رشته پابرجا بماند، بنابر این بدون دسترسی به این حق پخش نمی توانیم اجازه دهیم مسابقات از تلویزیون پخش شود.

به گفته وی، رییس صداوسیما در جلسه دیروز بیشتر به هزینه های بالای این سازمان اشاره کرد و عنوان می کرد که بودجه کافی ندارد.

کفاشیان در باره درخواست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از وی برای برکناری نبی و آیت الهی از دبیرکلی و ریاست کمیته فنی نیز گفت: فردا چهارشنبه قرار است در این باره جلسه ای برگزار کنیم و در آن صحبت های این افراد را می شنویم.

وی بااشاره به اینکه این درخواست در حد اختیارات اعضای هیات رئیسه نیست، گفت: باید ببینم که چرا این حرف را زدند، زیرا این از اختیارات رییس فدراسیون است.

مهدی تاج، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، بهاروند، منصور قنبرزاده، فریدون اصفهانیان و شهاب الدین عزیزی خادم در نامه ای کتبی به علی کفاشیان، از وی درخواست کرده اند مهدی محمدنبی را از دبیرکلی و محمد هادی آیت الهی را از ریاست کمیته فنی و توسعه این فدراسیون برکنار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز