خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های قطعه سازان خودرو تاکید کرد:

ضرورت افزایش وام و لیزینگ خودرو برای تحریک تقاضای بازار

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۶۶

خودروهای فرسوده بین ۲ تا ۳ برابر خودروهای دیگر سوخت مصرف می‌کنند و بین ۳۰ تا ۱۰۰ برابر خودروهای جدید در آلودگی هوا موثرند.

دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های قطعه سازان خودرو بر ضرورت افزایش وام و لیزینگ خودرو برای تحریک تقاضا در بازار تاکید کرد.

آرش محبی‌نژاد، دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های قطعه سازان خودرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: خوشبختانه در شش ماهه نخست سال جاری میزان تولید خودرو افزایش داشته اما میزان خرید‌ها کاسته شده و برای توانمند کردن مردم جهت خرید خودرو، ضرورت افزایش وام خودرو و افزایش لیزینگ‌ها حس می‌شود.

وی تصریح کرد: با ایجاد رفاه عمومی در این بخش هم مردم منفعت می‌برند و هم خودروساز و با تقاضای داخلی بازار خودرو هم رونق خواهد گرفت.

محبی‌نژاد در مورد نوسازی خودروهای فرسوده نیز گفت: این موضوع منافع ملی را به همراه دارد و با خارج کردن خودروهای فرسوده آلودگی‌های محیط زیست و آلودگی های صوتی بهبود می‌یابد.

دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های قطعه سازان خودرو با بیان اینکه این موضوع در مصرف سوخت هم موثر است افزود: خودروهای فرسوده بین ۲ تا ۳ برابر خودروهای دیگر سوخت مصرف می‌کنند و بین ۳۰ تا ۱۰۰ برابر خودروهای جدید در آلودگی هوا موثرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز