خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپا خبرداد:

عرضه ۱۳ محصول جدید تا سال ۹۵

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۳۴

مدیرعامل سایپا از عرضه ۱۳ محصول جدید تا سال ۹۵ خبرداد.

مدیرعامل سایپا گفت: کلیه محصولات در سال جدید با استاندارد یورو ۴ تولید شده و استاندارد یورو ۵ را در دستور کار سال آینده خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید مدنی، مدیرعامل سایپا در مراسم آغاز مجدد طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه خودرو سازی سایپا که با حضور رئیس ستاد حمل و نقل سوخت کشور برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت تولید گروه های خودروسازی طی یک سال گذشته رو به رشد است.

وی با اشاره به میزان تولید خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین، افزود: در خصوص خودروهای سواری تا ۴۰درصد رشد و در زمینه خودروهای تجاری نیمه سنگین بیش از ۳۰ درصد افزایش تولید داشته ایم و به طور میانگین ۳۶ درصد رشد را تجربه کرده ایم.

مدنی با بیان اینکه تا اواخر سال میزان تولیدات تا ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت نیز گفت: ظرف ۳ سال آینده و تا سال ۹۵ سیزده محصول جدید را به بازار عرضه خواهیم کرد.

وی گفت: ‌ برای جایگزینی با محصولات فعلی پروژه های وسیعی داریم و به دلیل اینکه به روز کردن استانداردهای خودروهای گذشته هزینه های بیشتری به همراه دارد تولید محصولات جدید را در اولویت قرار دادیم.

مدنی افزود: کلیه محصولات در سال جدید با استاندارد یورو ۴ تولید شده و استاندارد یورو ۵ را در دستور کار سال آینده خواهیم داشت.

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه منتظر دستورات تکلیفی دولت نخواهیم ماند، گفت: خودروسازان ما در سال های گذشته از استانداردهای دنیا عقب افتاده اند که این عقب افتادگی به دلیل مصوبات مختلف دولت بوده است و نتوانسته اند همپای خودروسازان کشورهای دیگر حرکت کنند.

وی افزود: در سال گذشته ۸۰ درصد کل تولیدات و ۸۸ درصد صادرات مربوط به خودروسازی سایپا بود.

وی ادامه داد: شرکت های خودروسازی ظرفیت تولید ۲ میلیون دستگاه را دارند به شرط آنکه برنامه ریزی برای فروش خودرو داشته باشند که یک روش درست در این زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده است تا در خصوص کاهش آلودگی هوا موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز