خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

کارلوس کی‌روش به ایران برگشت / تیم‌ ملی ۲۴‌آذر در ژوهانسبورگ

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۲۱

کی‌روش که به آفریقای جنوبی سفر کرده بود تا مقدمات اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان در این کشور را فراهم کند صبح امروز به تهران برگشت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به ایران برگشت تا تیم ملی را مهیای دیدار با کره‌جنوبی و سفر به اردوی آفریقای جنوبی کند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش که به آفریقای جنوبی سفر کرده بود تا مقدمات اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان در این کشور را فراهم کند صبح امروز به تهران برگشت.

ملی‌پوشان ایران که خود را برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا آماده می‌کنند با تدابیر کی‌روش به آفریقای جنوبی سفر خواهند کرد تا خود را مهیای حضور در استرالیا کنند. این سومین اردوی تیم ملی خواهد بود که از ۲۴ آذر تا ۹ دی در ژوهانسبورگ آفریقای‌جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان قرار است چند دیدار تدارکاتی نیز در این شهر برگزار کند.

ملی‌پوشان ایران با پایا این اردو ۹ دی به ایران برخواهند گشت و ۱۲ دی ایران را به مقصد استرالیا ترک خواهند کرد و اردوی چهارم خود را نیز در شهر سیدنی از ۱۲ تا ۱۸ دی برپا خواهند کرد.

البته تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به ژوهانسبورگ ۲۷ آبان در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال۱۸ دی به ملبورن سفر می‌کند تا ۲۱ دی نخستین دیدار خود را مقابل بحرین برگزار کند.

برنامه دیدارهای تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به این شرح است:
۲۱ دی: ایران - بحرین(ورزشگاه ملبورن)
۲۵ دی: ایران - قطر(ورزشگاه استرالیا)
۲۹ دی: ایران - امارات(ورزشگاه بریزبین)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز