خبرگزاری کار ایران

انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۹۴

در جریان انتخابات امروز، «دیلما روسف» رئیس‌جمهوری فعلی برزیل با «آئسیو نوس» رهبر حزب سوسیال - دموکرات این کشور رقابت می‌کند و نزدیک به ۱۴۱ میلیون برزیلی پای صندوق‌های رای می‌روند تا کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل امروز - یکشنبه - برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، ‌در جریان انتخابات امروز، «دیلما روسف» رئیس‌جمهوری فعلی برزیل با «آئسیو نوس» رهبر حزب سوسیال - دموکرات این کشور رقابت می‌کند و نزدیک به ۱۴۱ میلیون برزیلی پای صندوق‌های رای می‌روند تا کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آخرین نظرسنجی انجام شده تنها چند ساعت مانده به برگزاری مراسم انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل، توسط سازمان «ام‌دی‌ای» نشان می‌دهد که روسف ۵۰ و سه دهم درصد آرا و نوس ۴۹ و هفت دهم درصد آرا را به خود اختصاص می‌دهند.

دیگر نظرسنجی‌های انجام شده توسط سازمان‌های «ایبوپه» و «دیتافول‌ها» نیز با ارائه نتایج مشابهی، حاکی از برتری نسبی روسف نسبت به نوس هستند.

روسف در صدد است تا با انتخاب مجدد برای دوره دوم ریاست‌جمهوری بتواند تغییر‌های اجتماعی - اقتصادی را با هدف گسترش و بهبود وضعیت جامعه ادامه دهد، درحالی که نوس برای انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهوری برزیل وعده تغییرهای جدید در اداره‌ها و ایجاد مسیری نو در اقتصاد و جامعه برزیل را داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز