خبرگزاری کار ایران

مجبوریم برای قهرمانی بجنگیم؛

شمسایی: با وجود این همه تماشاگر پرشور تحمل باخت نداریم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۶۳

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه کسب تساوی ۲ بر ۲ از بازی ۲ بر صفر باخته برای من به اندازه یک برد ارزش داشت، گفت: با وجود این همه تماشاگر پرشور تحمل باخت نداریم.


سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه کسب تساوی ۲ بر ۲ از بازی ۲ بر صفر باخته برای من به اندازه یک برد ارزش داشت، گفت: با وجود این همه تماشاگر پرشور تحمل باخت نداریم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه ماهان تندیس قم، امیر شمسایی پس از پایان مسابقه تیم‌های فوتسال حفاری خوزستان و ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی برای ماهان تندیس، دشوار‌ترین بازی لیگ بود و در برابر تیمی بازی کردیم که توانمند و تاکتیکی بود و ماهان تندیس را به خوبی آنالیز کرده بود.

وی گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این مساوی را کسب کنیم زیرا فشار تماشاگران روی تیم زیاد بود و بازیکنان ما جوان هستند و شاید تعدادی از آن‌ها نتوانند این جو را تحمل کنند و با این شرایط، کسب تساوی ۲ بر ۲ از بازی ۲ بر صفر باخته برای من به اندازه یک برد ارزش داشت.

سرمربی تیم ماهان تندیس قم افزود: ۲ اشتباه فردی کردیم و ۲ گل خوردیم که باید روی آن کار کنیم و در نیمه دوم این اشتباهات رخ نداد البته شرایط ماهان شرایط بدی نیست گرچه هفته گذشته هم در برابر شهرداری ساوه گل‌های بدی خوردیم و گل‌های بسیار زیادی نزدیم.

شمسایی بیان کرد: باختن هم جزئی از فوتسال است چنان که گیتی پسند هم ۳ باخت داده یا دبیری با آن همه هزینه چهار بازی را واگذار کرده اما ما با این همه تماشاگر پرشور تحمل باخت نداریم و برای این مسابقه هم ۳ امتیاز کنار گذاشته بودیم که با از دست رفتن ۲ امتیاز آن، باید به دنبال جبران باشیم.

وی تصریح کرد: به بازیکنانم گفته‌ام که باید در قم ۳۹ امتیاز بگیریم و حالا که در این مسابقه امتیاز از دست داده‌ایم باید در بازی‌های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشیم تا این امتیاز از دست رفته به حسابمان برگردد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: کسی از من قهرمانی نخواسته است اما شرایط به شکلی پیش رفته که مجبوریم برای قهرمانی بجنگیم و تیم‌هایی چون حفاری، مس سونگون و تاسیسات دریایی و یکی دو تیم دیگر تیم‌های مدعی لیگ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر