خبرگزاری کار ایران

دیوید کامرون:

انگلیس سهم خود در هزینه‌های اتحادیه اروپا را پرداخت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۳۸

کشورهای ایتالیا، هلند، قبرس و حتی کشور بحران‌زده یونان نیز موظف به پرداخت حق‌السهم‌های سنگین‌ شده‌اند و این در حالی است که کشورهای فرانسه، آلمان، دانمارک، لهستان و اتریش، مبالغی را از اتحادیه اروپا دریافت خواهند کرد.

«دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس گفت که کشورش حاضر نیست رقم دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون یورویی که توسط اتحادیه اروپا به عنوان سهم انگلیس از هزینه‌های سالیانه اتحادیه اروپا اعلام شده است را پرداخت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد، کامرون گفته است که این رقم غیر قابل قبول بوده و انگلیس تصمیم ندارد این پول را پرداخت کند.
اتحادیه اروپا اعلام کرده که انگلیس شش هفته برای پرداخت این مبلغ فرصت دارد.

کشورهای ایتالیا، هلند، قبرس و حتی کشور بحران‌زده یونان نیز موظف به پرداخت حق‌السهم‌های سنگین‌ شده‌اند و این در حالی است که کشورهای فرانسه، آلمان، دانمارک، لهستان و اتریش، مبالغی را از اتحادیه اروپا دریافت خواهند کرد. گفته می‌شود رقمی که هر کشوری باید پرداخت کند، بر اساس درآمدهای سالیانه آن کشور و میزان پیشر‌فت اقتصادی‌ آن تعیین می‌شود.

این اتفاق در انگلیس واکنش‌های بسیاری به همراه داشته و «نایجل فاراج» رهبر راست‌گرای حزب استقلال، اتحادیه اروپا را خون آشامی تشنه نامیده که از خون مالیات‌دهندگان انگلیسی تغذیه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز