خبرگزاری کار ایران

یحیی و ذوب‌آهن در آخر خط؛

دایی و کرانچار گزینه‌های اصلی جانشینی گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۹۰

ذوبی‌ها منتظر بهبودی علی دایی هستند، چراکه وی چند روز پیش، یک عمل جراحی انجام داد که بعد از بهبودی‌کامل، باید دید دایی به پیشنهاد ذوب‌آهنی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد یا…

دو مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گزینه‌های احتمالی و اصلی جانشینی یحیی گل‌محمدی در تیم ذوب‌آهن اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال‌ذوب‌آهن تا پایان هفته دوازدهم لیگ‌برتر، در جایگاه‌سیزدهم قرار گرفته و این در حالی است که ذوبی‌ها تاکنون تنها ۲ برد به دست آورده‌اند. این نتایج‌ضعیف، نارضایتی‌مسئولان باشگاه از عملکرد یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشته و به همین دلیل، جایگاه سرمربی پیشین پرسپولیس در ذوب‌آهن کاملا متزلزل شده است.

از سوی دیگر، یحیی مربی مورد نظر حبیب کاشانی برای تیم ملی فوتبال امید است و به همین منظور، احتمال جدایی گل‌محمدی از جمع سبزپوشان اصفهانی، تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

در این شرایط، مسئولان باشگاه‌ذوب‌آهن به دنبال سرمربی‌جدید برای تیم‌شان هستند که در این میان، شانس علی دایی و زلاتکو کرانچار از سایرین بیشتر است. این دو مربی که همچون گل‌محمدی سابقه نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس را در کارنامه دارند، گزینه‌های‌اصلی برای هدایت ذوب‌آهن در ادامه لیگ‌برتر محسوب می‌شوند، هرچند گفته می‌شود شانس دایی بیشتر از کرانچار است.

البته دایی اخیرا اعلام کرده بود فعلا تمایلی برای مربیگری در تیم‌های لیگی ندارد، اما گویا مذاکره یکی از مدیران‌ارشد ذوب‌آهن و همچنین نظر مثبت مسئولان کارخانه ذوب‌آهن به مربیگری دایی در تیم‌شان، باعثشده تا سرمربی سابق سرخ پوشان‌تهرانی، در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

به این ترتیب، ذوبی‌ها منتظر بهبودی علی دایی هستند، چراکه وی چند روز پیش، یک عمل جراحی انجام داد که بعد از بهبودی کامل، باید دید دایی به پیشنهاد ذوب‌آهنی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد یا اینکه در تصمیم خود مبنی بر استراحت و کار نکردن در ایران مصر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز