خبرگزاری کار ایران

مسؤول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بندر امام خمینی «ره»:

با حذف کنندگان نام بندر امام خمینی از پسوند صنایع پتروشیمی برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۱۰

تمام شرکت‌ها و ادارات مستقر در محدوده بندر امام خمینی «ره»، بر حسب قانون مکلف هستند از پسوند نام بنیانگذار جمهوری اسلامی که زینت بخش این بندر است، استفاده کنند.

در پی انتشار اخبار مربوط به صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی «ره» و عدم استفاده از نام این بندر، مسوول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی بندر امام خمینی با صدور نامه‌ای به مسؤولین مربوطه، به ادامهٔ این روند هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، حسین عبیداوی در گفتگوی اختصاصی با این خبرگزاری افزود: بندر امام خمینی «ره»، با جمعیتی حدود یکصد هزار نفر، و همچنین محدودهٔ شهری تصویب شده، حجم وسیعی از صنایع و شرکت‌های صنعتی و پتروشیمی را در خود جای داده است، اما از آنجائیکه این بندر در تقسیمات وزارت کشور، جزوی از شهرستان ماهشهر محسوب می‌شود، بعضی مواقع مشاهده شده که در انعکاس اخبار و رویدادهای این مناطق، چه در بُد صنعتی و یا ورزشی، این شرکت‌ها را به شهرستان ماهشهر منصوب می‌کنند که این موضوع علاوه بر اینکه خلاف قانون به دلیل عدم ثبت هیچکدام از این مجتمع‌ها به نام ماهشهر است، باعثاعتراض شهروندان فهیم بندر امام نیز شده است.

لذا با احترام به حقوق شهروندان عزیز ماهشهری، از تمامی این شرکت‌ها می‌خواهیم تا در چارچوب قانون رفتار کرده، تا خدایی ناکرده، فرصت طلبان مغرض، از این بی‌تدبیری در جهت ایجاد اختلاف بین شهروندان عزیز ماهشهر و بندر امام استفاده نکنند.

عبیداوی در پایان گفت: در صورت اصرار به ادامهٔ این روند تفرقه انگیز، این شورا پیگیری خود را از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز