خبرگزاری کار ایران

فانی مطرح کرد:

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد ریال برای کیفیت بخشی آموزش مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۲۵

در سال تحصیلی جاری با وجود مشکلات و کمبودهای اعتباری، از مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش وپرورش کیفیت بخشی به آموزش‌های مدرسه‌ای است.

وزیر آموزش وپرورش گفت: امسال دو هزار و۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کیفیت بخشی به آموزش در مدارس کشور اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، «علی اصغر فانی» شامگاه پنجشنبه در همایش دانش آموختگان دبیرستان شهاب بروجن افزود: در سال تحصیلی جاری با وجود مشکلات و کمبودهای اعتباری، از مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش وپرورش کیفیت بخشی به آموزش‌های مدرسه‌ای است.

وی اجرای طرح تعالی، توسعه پژوهش سراهای دانش آموزی و خرید خدمات آموزشی به منظور حمایت از آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته را از برنامه‌های آموزشی در این راستا دانست.

فانی گفت: در طرح تعالی مدارس امسال پنج هزار و ۷۰۰ مدرسه مشارکت می‌کنند که از این تعداد ۱۲۲مدرسه در استان چهارمحال وبختیاری است.

وی از اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان خبر داد و گفت: این لایحه تا پایان امسال به مجلس ارائه می‌شود که اجرای آن انگیزه و شایستگی حرفه‌ای معلمان را تقویت می‌کند.

وزیر آموزش وپرورش بر توسعه مشارکت دستگاه‌های مختلف در جهت بهبود کیفیت آموزش تاکید کرد و افزود: از توان و همکاری بین بخشی و بین دستگاهی برای اجرای طرح‌های آموزشی استفاده می‌شود.

فانی درخصوص فضای فیزیکی و کمبود نیروی انسانی در مدارس چهارمحال وبختیاری نیز گفت: این استان جزو استان‌هایی است که در مباحثآموزشی در رده پایین‌تر از میانگین کشوری قرار دارد و از سال اینده از اعتبارات بیشتری برخوردار خواهد شد.

دبیرستان شهاب بروجن از قدیمی‌ترین مدارس استان چهارمحال وبختیاری است که درسال ۱۳۲۷به عنوان اولین دبیرستان در شهرستان بروجن تاسیس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز