خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی در گفتگو با ایلنا:

تهران امروز و فردا برای گروه‌های حساس ناسالم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۸۷

تهران امروز غباری محلی و فردا غباری صبحگاهی را خواهد داشت همچنین وزش باد و رشد ابر برای ارتفاعات این شهر پیش بینی می‌شود.

یک کار‌شناس هوا‌شناسی گفت: امروز و فردا شهرهای صنعتی همچون تهران، اصفهان، ‌اراک و تبریز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

«امیر حسین نقشینه» در گفت‌و‌ گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز برای بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا آرام پیش بینی می‌شود اما از فردا بعد از ظهر شاهد ورود جریانات سرد در مناطق شمال کشور و به دنبال آن کاهش قابل توجه دما در این مناطق خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای فردا بارش باران در سواحل شمال کشور و برخی از مناطق شمال غرب کشور بیش‌بینی می‌شود همچنین انتظار می‌رود فردا شب در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف را داشته باشیم. روز یکشنبه نیز بارش باران در سواحل شمال به ویژه در سواحل غربی تشدید خواهد شد و گستره آن به ارتفاعات البرز و شمال شرق نیز خواهد رسید.

این کار‌شناس هوا‌شناسی با بیان اینکه دریای خزر فردا و پس فردا مواج خواهد بود اظهار کرد: امروز و فردا شهرهای صنعتی همچون تهران، اصفهان، ‌اراک و تبریز در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار دارند و آسمان آنها نیز غبار آلود خواهد بود.

نقشینه گفت: از سه شنبه در غرب و شمال غرب کشور موج بارشی جدیدی آغاز می‌شود. همچنین ممکن است در مناطق مرتفع تهران فردا شب شاهد بارش باران باشیم.

این کار‌شناس هوا‌شناسی در مورد وضعیت هوای پایتخت افزود: تهران امروز غباری محلی و فردا غباری صبحگاهی را خواهد داشت همچنین وزش باد و رشد ابر برای ارتفاعات این شهر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه دمای امروز در تهران ۲۴ درجه، فردا ۲۳ درجه و در روز یکشنبه به ۲۲ درجه خواهد رسید؛ کمینه دمای این روز‌ها نیز حدود ۱۱ درجه پیش بینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز