خبرگزاری کار ایران

قیمت غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات از ۶۰۰ هزار تومان تا ۳۱میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۶۸

ارزان‌ترین قیمت غرفه ۶۰۰ هزار تومان برای غرفه ۱۲ متری است و بیشترین قیمت نیز ۳۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان برای یک غرفه ۲۰۰ متری است.

ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات، در اطلاعیه شماره ۲ خود به ارایه نکاتی در خصوص ثبت نام قطعی متقاضیان هزینه غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ارزان‌ترین قیمت غرفه ۶۰۰ هزار تومان برای غرفه ۱۲ متری است و بیشترین قیمت نیز ۳۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان برای یک غرفه ۲۰۰ متری است.
رسانه‌های غیر دولتی برای تهیه غرفه‌ها از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند شد. غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات در ۱۰ متراژ مختلف شامل اندازه‌هایی به میزان ۱۲، ‌۲۴، ‌۳۶،۴۸، ۶۰،۷۲، ۸۴،۹۶، ۱۲۰ و ۲۰۰ متر تقسیم بندی شده است و قیمتهای آن نیز برای رسانه‌های دولتی از ۶۰۰هزار تومان، تا سی و یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و برای رسانه‌های غیر دولتی ا ز ۶۰۰هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان متغیر است.
همچنین معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، اعلام کرده است که نظر به اینکه فرآیند ثبت نام و تخصیص غرفه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، به صورت آنلاین(در شبکه اینترنت) و با استفاده از کارت‌های پرداخت الکترونیکی عضو شبکه شتاب صورت می‌گیرد از متقاضانی که ساعت ۸ صبح دوشنبه، ۵ آبان به سامانه ثبت نام(سایت نمایشگاه به آدرس: www. pressexpo. ir) برای انتخاب محل غرفه در گروه مربوطه مراجعه می‌نمایند درخواست می‌شود حتما شماره کارت، رمز دوم، شماره cvv۲، تاریخ انقضاء کارت و موجودی مورد نیاز بر اساس متراژ انتخابی طبق جدول پیوست را به همراه داشته باشند.
با اشاره به اینکه در سال جاری به منظور کاهش تصدی‌گری دولت تصمیم گرفته شده است که نشریات، خود اقدام به جانمایی غرفه در گروه مربوط نمایند، اولویت با متقاضیانی است که فرآیند ثبت نام را زود‌تر تکمیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز