خبرگزاری کار ایران

جوانان اصلاح‌طلب اصفهان در نامه به روحانی خواستار شدند:

تعیین نماینده رییس جمهور برای بررسی مسئله اسیدپاشی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۴۳

دختران ایران‌زمین بعضا در شرایط معمول با محدودیت‌های فرهنگی و اجتماعی روبرو هستند، ما جوانان اصلاح‌طلب استان اصفهان امیدواریم با رسیدگی و پیگیری‌های هرچه سریع‌تر جناب‌عالی نسبت به این فاجعه ملی، از جان گرفتن این جانیان زن‌ستیز و خشونت‌طلب جلوگیری شود.

جمعی از جوانان اصلاح‌طلب اصفهان در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور خواستار تعیین نماینده‌ای تام الاختیار شدند تا در اسرع وقت مسئله اسیدپاشی در اصفهان را مورد بررسی و تا شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این ماجرا به بررسی‌های خود ادامه دهد.

به گزارش ایلنا متن این نامه به این شرح است:

بسمه‌تعالی

او لم نمکن لهم حرما آمنا یحیی الیه ثمرات کل شی
آیا شهر آنان را برایشان حرم امنی که برکات هر شهر در آن‌جا جمع‌شوند، قرار ندادیم؟ قصص ۵۷

چند صباحی است ترس و ناامنی در «پایتخت فرهنگی جهان اسلام» و فضای پرالتهاب شهر سایه افکنده است. خطر حضور شخص و یا اشخاص ضد اجتماعی اسیدپاش بر سر هر کوی و برزن، دختران سپاهان را آزرده خاطر کرده است. امنیت در این آشفته بازار ترس و دلهره، واژه‌ی غریبی شده است. خیابان‌هاى همیشه پرتردد شهر را گرد رخوت پاشیده‌اند. ترس را می‌توان در چشمان بانوان دید. نقل مجلس‌ها بازگویی وقایع دهشتناک این روزهاست. امان از سرنگ‌های مرگ…

آقای رییس‌جمهور

خطاب مردم همیشه در صحنه اصفهان این بار منتخب تدبیر و امید ملت ایران است. تاخیر در رسیدگی به این بحران و دستگیر نکردن عامل یا عاملین این جنایات دهشتناک، ترس و دلهره‌ را در شهر فراگیرتر کرده ‌است. عدم صراحت برخی از مسوولین در بازگو کردن خبرهای صحیح و به موقع، اعتماد را از مردم سلب کرده ‌است. آمارهای متناقض، اخبار دستگیری دجالان اسیدپاش که در پی انتشار تکذیب می‌شوند، مردم نصف جهان را هراسان‌تر از روزهای قبل کرده است.

نمایندگان مجلس اصفهان نه به دنبال تسهیلِ و پیگیری امور هستند، که در این وانفسا درپی بازی‌های سیاسی خود می‌باشند و قرار است این مشکل را همانند دیگر رویدادها به سادگی هرچه تمام نادیده بگیرند و مقصر را در جایی دیگر بیابند. دل خانواده‌های آسیب‌دیده و وحشت‌زده اصفهان به درد آمد وقتی که به جای پاسخ‌گویی و چاره‌جویی مسوولین، از نماینده شهر می‌شنویم که می‌گوید: «اسیدپاشی‌ها کارِ صهیونیست‌ها مى‌باشد.»
این مسوولین را چه شده؟! هنوز داستان خلخال زن یهودی و مولایمان علی که گفت: «اگر مسلمانی از این درد بمیرد، رواست.» از یادمان نرفته. چهره‌ی آسیب‌دیده و غم‌زده‌ی خواهران جوانمان ارزش هم‌دردی ایشان را نداشت که وی چنین گفت و ماجرا را ختم به خیر دانست؟

آقای رییس جمهور

دختران ایران‌زمین بعضا در شرایط معمول با محدودیت‌های فرهنگی و اجتماعی روبرو هستند، ما جوانان اصلاح‌طلب استان اصفهان امیدواریم با رسیدگی و پیگیری‌های هرچه سریع‌تر جناب‌عالی نسبت به این فاجعه ملی، از جان گرفتن این جانیان زن‌ستیز و خشونت‌طلب جلوگیری شود.

ما هشدار می‌دهیم که اگر در کمترین زمان ممکن و به موقع به این رویداد زنجیره‌ای و ضدانسانی که دست کمی از بحران‌های بزرگ اجتماعی ندارد، رسیدگی نشود باید به انتظار فاجعه ای ملی در مقیاسی بسیار بزرگ تر از وقایع اصفهان بود.

ما جوانان اصلاح طلب اصفهان، خبررسانی دقیق، بدون حاشیه‌ و شفاف را از مسوولان امر خواستار هستیم. به هر مقدار که خبررسانی شفاف در این مورد خاص صورت بگیرد و از میزان تکذیب‌ها و گسترش شایعات جلوگیری به عمل آید، فضای اعتماد میان مردم و مسوولان بیش از هر زمان بهبود خواهد یافت.

آقای رییس جمهور

ما جوانان اصلاح‌طلب اصفهان از شخص رئیس دولت تدبیر و امید تقاضا داریم تا حل کامل این ماجرا و پیگرد آن جانیان زندگی‌سوز، از طرف جناب‌عالی نماینده‌ای عالی‌رتبه برای مدیریت و انتقال بدون واسطه رویدادها به شما انتخاب گردد.

با توجه به سوگند ریاست محترم جمهورى اسلامى ایران به اجراى قانون اساسى و همچنین ریاست ایشان بر شوراى امنیت ملى کشور و وظیفه حاکمیت در تامین امنیت مردم به عنوان اولین نیاز حیات از جناب دکتر روحانى، رییس محترم جمهور، به نمایندگى از جوانان اصلاح طلب استان اصفهان مى خواهیم که نماینده اى تام الاختیار در شهر اصفهان انتخاب کنند تا در اسرع وقت و با نظارت شخص خود ایشان برهم زنندگان نظم اجتماعی چند روز اخیر در اسرع وقت بازداشت و براساس قانون با این شخص و یا اشخاص برخورد گردد و ریشه هاى فکرى آنها که منجر به این عمل جنایتکارانه شده است در استان خشکیده گردد و امنیت بار دیگر به شهرگنبد‌هاى فیروزه اى باز گردانده شود.

جوانان اصلاح طلب استان اصفهان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز