خبرگزاری کار ایران

برای چندمین بار در طول ماه‌های اخیر؛

متقاضیان مسکن مهر، مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۰۳

برای چندمین بار در طول ماه‌های اخیر، بسیاری از متقاضیان مسکن مهر در اعتراض به عملکرد ضعیف مسئولان مربوطه، مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تجمع کردند.

صبح امروز، پنجشنبه، جمع زیادی از متقاضیان و ساکنان مسکن مهر در کرمانشاه در اعتراض به کیفیت بسیار پایین واحدهای ساخته شده و نیز اجبار دولت به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال در مقابل ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، این اعتراضات در صورتی انجام می‌پذیرد که مسئولان امر بار‌ها از حل مشکلات موجود خبر داده‌اند، ولی تاکنون به هیچ یک از این وعده‌ها جامعه عمل پوشانده نشده است.

مهم‌ترین مشکل ساکنان واحدهای مسکن مهر در کرمانشاه به ویژه ساکنان مسکن مهر ایثار فاز یک، کیفیت پایین این واحد‌ها و نیز دوباره کاری ساکنان است.

سیاری از معترضیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، نسبت به کیفیت پایین واحدهای خود شدیدا اعتراض دارند.

هوشنگ سوری از معترضان به این وضعیت در این باره گفت: اگر ما تمکن مالی داشتیم هیچگاه به دنبال تهیه و ثبت نام برای مسکن مهر نبودیم.

این ساکن مسکن مهر ایثار فاز یک کرمانشاه بیان داشت: سئوال بنده و دیگر معترضان این است که ناظران ساخت واحدهای مسکن مهر در هنگام ساخت این واحد‌ها کجا بوده‌اند که اینگونه شاهد افتضاحات بی‌شمار پیمانکاران و کارگران هستیم.

یکی دیگر از معترضان گفت: متاسفانه هیچ کدام از مسئولان راه و شهرسازی استان کرمانشاه پاسخ روشن و قانع کننده‌ای به ما نمی‌دهند و به اصطلاح به دنبال وقت کشی هستند.

وی تاکید کرد: پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال که به تازگی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام شده است، هیچگونه وجاهت قانونی ندارد و از استاندار کرمانشاه و نیز وزارت راه و شهرسازی درخواست داریم که شخصا به این مسئله ورود پیدا کنند.

تاکنون هیچ از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به این اعتراضات مردمی واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز