خبرگزاری کار ایران

هیات های کم کار تغییر می کنند؛

چگینی: امیدوارم با اعزام تیم ملی به چک موافقت شود / می توانیم روی سکوی جهانی برویم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۹۲

قرار است هفته آینده خبر قطعی اعزام تیم به جمهوری چک را به ما اعلام کنند که البته امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که پیش از این نیز ۲ مرتبه اعزام ملی پوشان کشورمان به اروپا لغو شده است.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان ایران گفت: در صورتی که وزارت ورزش و جوانان با اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی جمهوری چک موافقت کند، یکی از سکوهای برتر را کسب خواهیم کرد.

افشین هادی چگینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: قرار است تا عصر روز یکشنبه هفته آینده خبر قطعی اعزام تیم به جمهوری چک را به ما اعلام کنند که البته امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که پیش از این نیز ۲ مرتبه اعزام ملی پوشان کشورمان به سوئیس و ایتالیا لغو شده است.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۱ ساله تاسیس فدراسیون، تاکنون تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان ایران به مسابقات جهانی اعزام نشده است. در واقع، این اولین تیم ملی است که تشکیل شده است. از این رو، امیدوارم با حضور تیم کشورمان در رقابت های جهانی جمهوری چک موافقت کنند.

چگینی در ادامه، در مورد وضعیت تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشورمان افزود: با حضور رشیدی در راس فدراسیون و نگاه ویژه ایشان به تیم ملی و همچنین حمایت های دکتر عابدی مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون، برنامه تمرینی خاصی را تدوین و تنظیم کردم که در اولین گام، مسابقات انتخابی را در قزوین برگزار کردیم و بعد از آن، رقابت های انتخابی درون اردویی در بابل برگزار شد.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشورمان یادآور شد: بچه ها در حال حاضر با جدیت به تمرینات خود ادامه می دهند. اخیرا اردویی ۱۵ روزه در بابل برگزار کردیم که تا زمان اعزام، ۲ مرحله اردوی دیگر نیز در پیش خواهیم داشت. البته این به شرطی است که با سفر ما به مسابقات جهانی چک موافقت شود.

وی با اشاره به این که در صورت اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی جهان، بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد، گفت: در صورت اعزام تیم ملی به جمهوری چک، قطعا بهترین عملکرد را خواهیم داشت. همچنین اگر بتوانیم در این مسابقات در استایل لوکیک و فول کنتاکت نیز تیم خوبی را شرکت دهیم، مطمئنا یکی از سکوهای برتر جهان را به دست خواهیم آورد.

مسئول کمیته استان های فدراسیون ورزش های رزمی، در ادامه در خصوص مسئولیت اخیر خود اظهار داشت: با توجه به این که بنده به مدت ۶ سال دبیر کمیته استان های فدراسیون بودم، سرپرست فدراسیون، این مسئولیت خطیر را به من واگذار کرد.

وی تصریح کرد: در اولین برنامه در کمیته استان ها، شاخص های عملکرد استان ها را در ۲۴ صفحه تدوین کردیم تا به وضعیت استان های سراسر کشور به طور دقیق رسیدگی شود تا حقی از استانی ضایع نشود. در اقدامی دیگر، استان ها را به ۵ گروه تقسیم کرده ایم که بر این اساس، مسابقات، لیگ های منطقه ای و سمینارهای مختلفی را برای آنها برگزار خواهیم کرد.

چگینی با اشاره به این که از تمامی روسای هیات های کشور فقط کار می خواهد، ادامه داد: هر رئیس هیاتی که فعالیت کند و البته حاشیه نیز نداشته باشد، همچنان در خدمتش خواهیم بود. اما هیات هایی که انتظارات ما و البته فدراسیون را برآورده نکنند، و کم کار باشند با تغییر و تحولات روبرو خواهند شد.

رئیس هیات ورزش های رزمی استان قزوین در پایان یادآور شد: در ۶ سال اخیر، هیات استان قزوین، هیات برتر فدراسیون بوده است. ضمن این که در بین ۵۳ هیات ورزش کشور، جزء بهترین ها بوده ایم و حتی یک سال نیز به عنوان هیات برتر انتخاب شدیم. برای حفظ این جایگاه و رسیدن به موفقیت های داخلی و بین المللی بیشتر، برنامه های متعددی در دست اجرا داریم تا همچنان شاهد رشد و اعتلای هیات استان قزوین باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز