خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۶۴

متاسفانه به دلیل عدم برنامه‌های زیرساختی مساله صنعتی شدن فقط در پروژه‌های مسکن مهر دیده شد، در شرایطی که به نظر می‌رسد با پایان نافرجام پروژه‌های مسکن مهر این امر کمرنگ شد بنابراین برگزاری نمایشگاه‌های ساختمانی می‌تواند فرصت خوبی برای نمایش مزیت‌های روش‌های صنعتی سازی باشد.

نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان از ۳ تا ۶ آبان ماه در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان؛ ‌ سمینار آموزشی تحت عنوان «ساخت و ساز و ایمنی در ساخت» در دومین روز از نمایشگاه برای کاردان‌های فتی و سومین روز از نمایشگاه برای معماران تجربی برگزار می‌شود.

رییس سازمان نظام کارذانی ساختمان استان تهران درباره برگزاری این سمینار آموزشی گفت: این سمینار در راستای ارتقای دانش فنی اعضای سازمان برگزار می‌شود که خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از سوی کاردان‌های فنی برای حضور در سمینار ساخت و ساز و ایمنی در ساخت شده است به طوری که سال گذشته ۷۰۰ نفر از اعضای سازمان در این سیمنار‌ها شرکت کردند.

مهدی موذن با بیان اینکه حضور در نمایشگاه بهترین فرصت برای آشنایی با تکنیک‌های روز دنیا و کشور است، ‌ ادامه داد: حضور سازمان و اعضا در این نمایشگاه در واقع فرصتی برای تامین و جذب نیروی انسانی متخصص و موثر در حوزه ساخت و ساز کشور است.

وی تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم برنامه‌های زیرساختی مساله صنعتی شدن فقط در پروژه‌های مسکن مهر دیده شد، در شرایطی که به نظر می‌رسد با پایان نافرجام پروژه‌های مسکن مهر این امر کمرنگ شد بنابراین برگزاری نمایشگاه‌های ساختمانی می‌تواند فرصت خوبی برای نمایش مزیت‌های روش‌های صنعتی سازی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز