خبرگزاری کار ایران

آیت اله موسوی جزایری در جمع خبرنگاران: / تکرار /

آیت‌الله مهدوی‌کنی همیشه شان یک روحانی تمام عیار را رعایت می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۰۷

از ویژگی‌های برجسته آیت اله مهدوی کنی اخلاق حسنه، متانت، بزرگواری و کرامت نفس بود که در این راه باید بگوییم او شؤن یک روحانی تمام عیار را همیشه رعایت می‌کرد و به ویژه نسبت به طلاب ودانشجویان نگاه پدرانه داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ‌ آیت الله مهدوی کنی مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که در زمان طاغوت سال‌هایی را در تبعید گذراند ولی هیچگاه از خط اصلی که‌‌ همان خط امام(ره) بود بازنگشت و از مبارزه با طاغوت کوتاه نیامد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت اله موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی درباره شخصیت ایشان گفت: آیت الله مهدوی کنی یکی از بارز‌ترین شخصیت‌های روحانی کشور و از لحاظ علم، تقوا و مراتب اجتهاد برای همه الگو بود.

جزایری درباره مجاهدت‌های قبل از انقلاب آیت الله مهدوی کنی گفت: ‌آیت الله مهدوی کنی مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که در زمان طاغوت سال‌هایی را در تبعید گذراند ولی هیچ‌گاه از خط اصلی که‌‌ همان خط امام(ره) بود بازگشت و از مبارزه با طاغوت کوتاه نیامد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ‌از ویژگی‌های برجسته آیت الله مهدوی کنی اخلاق حسنه، متانت، بزرگواری و کرامت نفس بود که در این راه باید بگوییم او شان یک روحانی تمام عیار را همیشه رعایت می‌کرد و به ویژه نسبت به طلاب و دانشجویان نگاه پدرانه داشت.

موسوی جزایری در پاسخ به این سوال که شما میراثماندگار آیت الله مهدوی کنی را چه می‌دانید، بیان کرد: او چهره حوزوی و دانشگاهی بود و با مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) که انصافا نقش والایی در انقلاب اسلامی دارد، میراثی از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: علاوه بر دانشگاه امام صادق(ع) می‌توانیم به حوزه‌های علمیه بویژه مدرسه مروی اشاره کرد که از مراکز حوزوی مهم تهران است که تحت اشراف مدیریتی آیت الله مهدوی کنی قرار داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز