خبرگزاری کار ایران

ذوالفقاری تأکید کرد:

دستگیری سریع‌تر متهم اصلی اسید پاشی‌های بر اساس سرنخ‌های بدست آمده در دستور کار قرار دارد

کد خبر : ۲۱۶۴۵۲

اسید پاشی‌های انجام شده به صورت فردی و شخصی صورت گرفته و هیچ‌گونه ارتباط گروهی، سازماندهی شده، قومی و یا مذهبی پشت آن قرار ندارد

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: تسکین آلام حادثه‌دیدگان و خانوده‌های آنها، دستگیری سریع‌تر متهم اصلی بر اساس سرنخ‌های بدست آمده، برخورد قانونی و شدید با متهم این جنایت زشت، تأمین حقوق مردم در این رابطه به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، پیرو ابلاغیه رحمانی‌فضلی رئیس شورای امنیت کشور پیرامون ضرورت بررسی و رسیدگی دقیق به موضوع اسید پاشی در شهر اصفهان، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر شورای امنیت صبح امروز با سفر به این استان در جلسه شورای تأمین استان اصفهان شرکت کرد.

بنا بر این گزارش در جلسه امروز شورای تأمین استان که با حضور ذوالفقاری برگزار شد ضمن بررسی ابعاد مختلف حادثه اسید پاشی به چهارنفر از بانوان شهر اصفهان، اقدامات و عملکرد دستگاه‌های استان در این رابطه مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و تدابیر تکمیلی لازم اتخاذ شد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در جمع‌بندی پایانی خود در این جلسه با اظهار اینکه به صورت دقیق می‌توان گفت که اسید پاشی‌های انجام شده به صورت فردی و شخصی صورت گرفته و هیچ‌گونه ارتباط گروهی، سازماندهی شده، قومی و یا مذهبی پشت آن قرار ندارد، تاکید کرد: باید با اطلاع رسانی دقیق و مناسب، رفع نگرانی‌های مردم در این باره دنبال شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: باید به مردم عزیز و شهروندان اصفهان اطمینان بدهیم که با توجه به سر نخ های بدست آمده؛ پلیس و بخش‌های قضایی و امنیتی، اقدامات اطمینان بخش خود را در این خصوص قاطعانه انجام می‌دهند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اعلام اینکه کل موضوع منحصر به چهار حادثه است که آخرین آن در ۲۳ مهر ماه ۹۳ صورت گرفته، خاطر نشان کرد: ضروری است ضمن اطلاع رسانی مناسب به مردم عزیز کشورمان از انتشار و دامن زدن به هرگونه شایعات پیرامون موضوع که موجبات افزایش نگرانی مردم را فراهم می آورد، از جمله در فضای مجازی جلوگیری شود.

ذوالفقاری در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم شریف ما نیز با اطمینان به مراجع خبری رسمی کشور؛ بی جهت در فضای شایعات قرار نمی‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز