خبرگزاری کار ایران

تجلیل از کارکنان بازنشسته، کارمندان نمونه و فرزندان ممتاز اساتید و کارکنان دانشگاه شهرکرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۲۸

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در مراسمی با حضورسرپرست و مسئولین دانشگاه شهرکرد از کارکنان بازنشسته دانشگاه شهرکرد و فرزندان ممتاز اساتید و کارکنان این دانشگاه، در رده های مختلف تحصیلی تجلیل شد، همچنین کارمندان نمونه‌ی این دانشگاه نیز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

شامحمدی، سرپرست دانشگاه شهرکرد، در این مراسم، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به همه‌ی دانشگاهیان تبریک گفت و ضمن تقدیر از سال‌ها خدمت بی‌شائبه‌ی بازنشستگان دانشگاه برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

سرپرست دانشگاه شهرکرد، کارکنان دانشگاه را به منزله‌ی ستون فقرات دانشگاه معرفی کرد و افزود: دستیابی به اهداف پژوهشی و آموزشی دانشگاه زمانی میسر می‌شود که جایگاه و شأن کارکنان حفظ شود و آرامش خاطر و نشاط در محیط کار حاکم گردد. دکتر شامحمدی تأکید کرد: مسئولین دانشگاه از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهند کرد.

شامحمدی تصریح کرد: هدف دانشگاه شهرکرد دستیابی به بالاترین سطوح علمی است و این مهم در سایه‌ی تکریم کارکنان دانشگاه به عنوان خادمین ملت اسلامی و انقلاب محقق خواهد شد.

در این برنامه مهرداد بابایی، شاهرخ خسروپور، ‌محمدرضا زارعیان، مهدی عبداللهی، مهدی علیخانی، اسماعیل مظاهری، علی نصیری و مهوش زمانی و مهناز علی‌نژاد به عنوان کارمندان نمونه‌ی دانشگاه و محمد کیانپور و سیف‌ا…مقیم به عنوان کارمندان شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند، ‌همچنین از سال‌ها خدمت بی‌دریغ کارکنان بازنشسته‌ی دانشگاه؛ عزیزا…کیانی، علی‌شیر خواجه‌علی، ضرغام نامدارپور و نصرا…اسماعیلی نیز تقدیر شد.

در بخش پایانی برنامه فرزندان ممتاز اساتید و کارکنان، در رده‌های مختلف تحصیلی با اهدای لوح و هدیه مورد تشویق قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز