خبرگزاری کار ایران

دیدار سرپرست و مدیران دانشگاه شهرکرد با نماینده‌ ولی فقیه در استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۲۶

دکتر شامحمدی، سرپرست دانشگاه شهرکرد، به اتفاق تعدادی از اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه با حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین نکونام، نماینده‌ ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه‌ی شهرکرد، دیدار کردند.

دکتر شامحمدی، سرپرست دانشگاه شهرکرد، با اتفاق تعدادی از اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه با حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده‌ ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه‌ی شهرکرد، که به تازگی از سرزمین وحی و سفر حج تمتع بازگشته‌اند در دفتر ایشان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه، شامحمدی ضمن عرض زیارت قبول به حجت‌الاسلام نکونام برای ایشان آرزوی سلامتی و دوام توفیقات کرد.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه‌ی شهرکرد، حج تمتع را نماد عبادت جمعی و اتحاد و یکپارچگی در مسیر عبودیت و اطاعت پروردگار عنوان کرد که همه‌ی مسلمانان از هر نژاد و رنگ با هر جایگاه و مقام همه با هم مناسک حج را به جا می‌آورند و نشان‌دهنده‌ی جامعه‌سازی دین اسلام و اهمیت آن از نظر خداوند متعال است و رهبری این جامعه از سوی خداوند به پیامبر و پس از آن به ائمه‌ی معصوم و در زمان غیبت به ولی‌فقیه سپرده شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در این دیدار با اشاره به اهمیت ویژه‌ی علم از نظر دین گفت: سلطان عالم خداوند است و سلطنت از آن اوست و خواست خداوند سلطه‌ی عدالت در جهان است و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: دانش مایه‌ی اقتدار است. حجت‌الاسلام نکونام افزود: اگرچه امروز غرب سلطه‌ی ظالمانه بر بیشتر دنیا دارد، اما مسلمانان می‌توانند با عمل به آموزه‌های اسلام سلطه‌ی علمی در عالم داشته باشند، زیرا اسلام آیین علم و دانش است.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد به برکت نظام جمهوری اسلامی فرصت ویژه‌ای برای توسعه‌ی علمی کشور و جهان اسلام فراهم شده و اگر مسلمانان بخواهند در عالم سلطه‌ای داشته باشند، آن سلطه‌ی علمی است و اگرچه در بحثتکنولوژی، جهان اسلام با غرب فاصله دارد اما به واسطه‌ی تأکید اسلام بر علم و دانش و ظرفیت عظیم دین مبین اسلام دانشمندان کشورمان حرکت علمی را شروع کردند و در این مسیر با کمک پروردگار از همگان پیشی خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام نکونام از متولیان دانش، علم و فرهنگ خواست با بینش باز برای رشد و گسترش علمی و فناوری کشور سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز