خبرگزاری کار ایران

امروز همه از فوتبال زیبا لذت بردند؛

قلعه نویی: تیم داوری برنده واقعی بود / اتفاقات پایان بازی جالب نبود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۲۱

ما می‌توانستیم در دقیقه ۱۰ به گل دوم برسیم اما سجاد شهباززاده بی‌دقتی کرد. در نیمه دوم هم طبیعی بود تیم حریف فشار بیاورد تا به گل برسد. ما در این بازی دو هدف داشتیم که به یکی از آنها رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همه از بازی استقلال و پدیده لذت بردند، گفت: تیم داوری این مسابقه برنده اصلی بازی بود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی ۱-۱ تیمش در دیدار مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: امروز همه چیز برای لذت بردن از فوتبال وجود داشت. از مسئولان تربیت‌بدنی شهر مشهد و همچنین باشگاه پدیده به خاطر فراهم کردن فضایی برای لذت بردن از فوتبال تشکر می‌کنم. این لذت چه قبل از بازی و چه داخل زمین فراهم بود.

وی با ابراز تشکر از مسئولان باشگاه پدیده گفت: مسئولان باشگاه پدیده زمین تمرینی و ورزشگاه را برای انجام تمرینات در اختیار ما قرار داده بودند، فوتبال یعنی همین. متأسفانه برخی دنبال این هستند که از فوتبال لذت نبریم. به غیر از آن لیزری که به چشم بازیکنان می‌انداختند و برخوردی که پس از پایان بازی اتفاق افتاد و قشنگی‌های فوتبال را از بین برد همه چیز خوب بود و بازی بسیار قشنگی را شاهد بودیم. به مرزبان و تیمش تبریک می‌گویم. وی با وجود اینکه سال اولی است که به عنوان سرمربی کار می‌کند اما تیمش خیلی خوب بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ای‌ کاش این دیدار یک برنده داشت، تصریح کرد: از کل طرفدارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، تشکر می‌کنم. در سال‌هایی که با رکود تماشاچی روبه‌رو هستیم مردم مشهد در بیشتر بازی‌ها حضور دارند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

قلعه‌نویی با اشاره به تساوی یک بر یک استقلال مقابل پدیده گفت: ما می‌توانستیم در دقیقه ۱۰ به گل دوم برسیم اما سجاد شهباززاده بی‌دقتی کرد. در نیمه دوم هم طبیعی بود تیم حریف فشار بیاورد تا به گل برسد. ما در این بازی دو هدف داشتیم که به یکی از آنها رسیدیم.

" پدیده تیمی قدرتی بود و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت "، قلعه‌نویی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها جلوی ما با انرژی بازی می‌کنند و بازیکنان‌شان دوکارته و سه کارته می‌شوند که این مسئله چیز بدی است، چون در بازی‌های بعدی خود افت می‌کنند.

وی در خصوص داوری دیدار پدیده - استقلال خاطرنشان کرد: داوری به غیر از یک صحنه خوب بود. داور به سرعت بازی کمک کرد و کمک‌های او نیز عملکرد خوبی داشتند. به نظرم برنده اصلی این بازی گروه داوری بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه نبود چهار بازیکن مصدوم چقدر بر عملکرد این تیم تأثیرگذار بوده است، عنوان کرد: بالاخره این بازیکنان مصدوم هستند. بازیکنی چون محمدرضا خرسندنیا از زمانی که به استقلال آمده تنها ۲۰ دقیقه در پست تخصصی خود بازی کرده است. این بازیکنان مصدوم اگر به شرایط خود برگردند تیم بهتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز