خبرگزاری کار ایران

تاکید امام جمعه زنجان بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی حوزه‌های علمیه استان

کد خبر : ۲۱۶۴۰۹

استان زنجان بیش از ۹۰۰ طلبه مشغول به تحصیل ۶۵۰ طلبه در پایه‌های مختلف و ۴۰۰ طلبه خواهر فارغ‌التحصیل دارد.

امام جمعه زنجان بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی حوزه‌های علمیه استان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی امروز چهارشنبه در مراسم دیدار علما و ایثارگران با رییس جمهور با اشاره به اینکه استان زنجان دیار اندیشمندان بزرگ در دهه‌های مختلف ایران اسلامی بوده است، اظهار داشت: در یک زمان استان زنجان دارای هفتاد مجتهد و صاحب رساله بوده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه استان زنجان خواستگاه آیت الله العظمی شیبری زنجانی است، تصریح کرد: استان زنجان بیش از ۹۰۰ طلبه مشغول به تحصیل ۶۵۰ طلبه در پایه‌های مختلف و ۴۰۰ طلبه خواهر فارغ‌التحصیل دارد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه ۷۵۰ دانشجو در شهرستان زنجان وجود دارد، گفت: امروز با وعده شیرین رییس جمهور در زمینه ایجاد و توسعه دانشکده‌های صنعتی، شاهد شیرین کامی مردم در این استان بودیم.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان بیش از ۳ هزار شهید دارد، تصریح کرد: این شهیدان موجب افتخار استان هستند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان مهد و دیار شهید مجید شهریاری است، افزود: مردم زنجان مردم شهیدپرور، دین‌دار، نجیب و عاشق اهل بیت(ع) هستند.

حجت الاسلام خاتمی در پایان با تاکید بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای زیرساختی حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: امیدواریم گوشه چشمی برای توسعه حوزه‌های علمیه وجود داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز